pomocy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pomocy...
po trasie 125 km zaczęła mi mrugać kontrolka oleju. Podnoszę maskę i widzę wyciek w okolicach uszczelki. Do tego zgubił ok 1 litra płynu chłodzącego tylko nie wiem gdzie, bo nie było wycieku ani nic nie wywaliło. Jakby tego było mało jak chciałem go rano odpalić, przekręcam kluczyk w pozycję zapłonu a kontrolka akumulatora nie świeci. Nie mam pojęcia o co chodzi, co jest nie tak? Podejrzewam że poszła uszczelka pod głowicą ale pewności nie mam. Z góry dzięki za pomoc.
wygląda na uszczelke pod głowicą
olej po części wyciekł albo sie spalił w komorze
a jaki kolor dymu był?
bo jak biały to wiadomo gdzie sie podział
jak by nie było to nie odpalaj do i holuj do warsztatu
czapka w góre, jak już sie kontrolka zapaliła to ciekawe jak dół silnika
jak masz znajomego mechanika to mozesz posprawdzać panewki
a co do akumulatora to jak przekręcisz w pozycje zapłonu to kontrolka bedzie sie świeciła bo nie ma ładowania, o to sie nie martw
olej po części wyciekł albo sie spalił w komorze
a jaki kolor dymu był?
bo jak biały to wiadomo gdzie sie podział
jak by nie było to nie odpalaj do i holuj do warsztatu
czapka w góre, jak już sie kontrolka zapaliła to ciekawe jak dół silnika
jak masz znajomego mechanika to mozesz posprawdzać panewki
a co do akumulatora to jak przekręcisz w pozycje zapłonu to kontrolka bedzie sie świeciła bo nie ma ładowania, o to sie nie martw
mam tylko nadzieję, że go nie przegrzałem... może ktoś polecić jakiś solidny warsztat we wrocławiu? odnośnie dymu to nie dało się zauważyć, wszystko normalnie, nie kopcił raczej na żaden kolor... spadków mocy też nie poczułem. Jeszcze tylko z tym dołem silnika... nie bardzo wiem o co chodzi.
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 19:33 przez MadMax_89, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Jak Wrocław to tylko DYNOSOFT. Wejdz sobie na ich stronke i tam bedziesz miał wszystko. Kolesie maja naprawde pojęcie i zajmują się tylko gr. VW TDI. Jak nie kopci to uszczelka raczej ok. Sprawdz na kanale czy gdzies od dołu nie cieknie. Jak byś przegrzał to byś stracił na mocy.MadMax_89 pisze:mam tylko nadzieję, że go nie przegrzałem... może ktoś polecić jakiś solidny warsztat we wrocławiu? odnośnie dymu to nie dało się zauważyć, wszystko normalnie, nie kopcił raczej na żaden kolor... spadków mocy też nie poczułem. Jeszcze tylko z tym dołem silnika... nie bardzo wiem o co chodzi.
Pozdro
ZC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 142 gości