Zwężka z filtrze powietrza - lepsze przyspieszenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr paź 29, 2008 22:33

skibszczok pisze:To sprawdzal ktos jak ta zwezka ma sie do silnika TD?? bo ja mam 1V i chetnie bym zrobil cokolwiek zeby moc podniesc xD a jak to nic nie kosztuje to tym bardziej hehe
to podlej paliwkiem, zwężką mocy nie podniesiesz..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr paź 29, 2008 22:48

W 1 poscie napisalem jakie mam wrazenia...
ale czy to faktyczna zmiana czy mi sie tak wydaje - nie wiem
niech ktos jeszcze sprawdzi ten patent i sie wypowie... wyjecie ej zwezki to przeciez kwestia chwili...



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » śr paź 29, 2008 23:48

no moocy jak mocy :P chodzi mi ze jak mam poczuc ze sie lepiej zbiera itp to chetnie bym to zrobil. No


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw paź 30, 2008 23:41

pojezdzilem dzisiaj bez zwezki i na 99% jestem pewien ze autko lepiej sie zbiera, wydaje mi sie ze szybciej wkreca sie na obroty :bigok:
a ten dzwiek silnika... poezja :grin: :green_fuck:



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt paź 31, 2008 22:45

no dzwiek i oborty super ale czy przyspiesza jakos lepiej to nie jestem pewien :P Ale w zasadzie dla samego dzwieku mozna to zrobic xD :P u mnie w srodku nie jest wcale glosno ;P dopiero przy 130 robi sie straszny halas a tak to luzik :D :bigok:


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob lis 15, 2008 04:44

MaSa_Golf pisze:pojezdzilem dzisiaj bez zwezki i na 99% jestem pewien ze autko lepiej sie zbiera, wydaje mi sie ze szybciej wkreca sie na obroty
mamtakie same wrażenia , przy wymianie oleju wymieniałem filtr powietrza i wyciągłem zwężke zdaje mi się że auto ciut (może to być tylko wrażenie ale) szybciej wchodzi na obroty a co za tym idzie przyśpiesza lepiej ( takie odczucia nie poparte dowodami :grin: )
MaSa_Golf pisze:a ten dzwiek silnika... poezja
ma zrobiony przelot i dzwięk sie poprawił auto bardziej warczy przechodząc w taki bulgot :bigok:
jesli ktoś chce sprawdzić to bardzo prosze to nie kosztuje a cała operacja zajmuje kilka minut :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » ndz lis 16, 2008 13:56

twardy, no, nareszcie ktos poswiecil kilka minut na sprawdzenie mojej teorii :P
dzieki twardy, wreszcie nie czuje sie osamotniony :bigok: :grin: :pub:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lis 16, 2008 14:13

No zrobiłem to co wy i dźwięk rzeczywiście jest bardziej rasowy że tak powiem.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tede TD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw cze 05, 2008 23:29
Lokalizacja: PABIANICE
Kontakt:

Post autor: tede TD » ndz lis 16, 2008 15:46

Również grzebnąłem-fajny odgłos i jakby faktycznie troche lepiej na obroty wchodził :bigok:



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob paź 03, 2009 16:40

no to up :bigok:

dzisiaj wywalilem zwezke, silnik zrobil sie glosniejszy, dzwiek jak dla mnie sie poprawil :), pojawil sie jakis swist w okolicach 3k obrotow, noi jest wrazenie ze silnik jednak lepiej ciagnie powyzej tych 3k

Pozdro



Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » pn paź 05, 2009 20:36

Ja mam bardzo podbne oniawy wyciagniecia zwezki, ladny odglos przy puszczaniu gazu i moze tak jakby troche lepiej sie wkrecal.


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn paź 05, 2009 21:06

A ja teraz testuje stozek :) i jak narazie lepiej niz z puchą ladnie buczy i slicznie turbina gwizda :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » śr paź 07, 2009 08:23

A ja teraz testuje stozek :) i jak narazie lepiej niz z puchą ladnie buczy i slicznie turbina gwizda :bigok:
za jakieś 15tys km nie będziesz już taki zadowolony jak ujrzysz łopatki swojej turbiny po stronie zimnej. to raz a dwa to to że stożek nie filtruje tak dokładnie jak zwykły papierowy wkład.
lepiej jest częściej wymieniać wkłady.
no chyba że masz stożek nasączany olejem naprawdę dobrej firmy to wtedy jeszcze może i bym się pokusił o testowanie takiego wynalazku bo ja kiedyś tylko jeden dzień testowałem ale jak zobaczyłem ile syfu przepuszcza to powiedziałem że w moim aucie nigdy więcej żadnych stożków



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr paź 07, 2009 08:36

Wywalenie zwężki poprawi przyspieszenie o niecałą sekundę do setki - mierzone stoperem na doładowaniu 1.2 bara turbo k14 pompa 9mm.
Subiektywne odczucia to poprawa elastyczności silnika, zmniejszenie zadymienia i większa głośność.

Ja jeżdżę bez trąbki ponad rok, co zauważyłem to to, że trzeba częściej zaglądać do filtra powietrza, przeważnie wymieniam dwa na jedną wymianę oleju.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości