Witam,
Mam VW w benzynie zamierzam kupić golfa V lub octavie II w dieslu. Z tego co wiem w tych rocznikach aut nie było juz 90 konnego motoru na pompie wtryskowej ale moze sie mylę. Wielka prosba Możecie mi podpowiedzieć czy jestem skazany na pompowtryski i czy w tych autach był montowany jakis prosty silnik bez kół masowych, zmiennych łopatek turbiny itp. Osiagi nie są istotne, 100 koni jakie teraz mam w MK4 spokojnie mi odpowiadają. Spotkałem w ogłoszeniu golfa V z silnikiem 2.0 sdi, czy to jakas modyfikacja 1,9 sdi czy błąd w ogłoszeniu.
- z góry dziekuje za pomoc
Michał
jaki silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 23:41
- Lokalizacja: KALISZ-BYDGOSZCZ
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: jaki silnik
były 90 konne - ale też na PD, 2.0 SDI 8V też jest na PD, najprostszym motorem jest 1.6 102 KM ale to niestety beznynamichal.bdg pisze:Witam,
Mam VW w benzynie zamierzam kupić golfa V lub octavie II w dieslu. Z tego co wiem w tych rocznikach aut nie było juz 90 konnego motoru na pompie wtryskowej ale moze sie mylę. Wielka prosba Możecie mi podpowiedzieć czy jestem skazany na pompowtryski i czy w tych autach był montowany jakis prosty silnik bez kół masowych, zmiennych łopatek turbiny itp. Osiagi nie są istotne, 100 koni jakie teraz mam w MK4 spokojnie mi odpowiadają. Spotkałem w ogłoszeniu golfa V z silnikiem 2.0 sdi, czy to jakas modyfikacja 1,9 sdi czy błąd w ogłoszeniu.
- z góry dziekuje za pomoc
Michał
Najrozsadniej motor 1,9TDI 105KM ( sprawdzona konstrukcja ) , jak brakuje mocy chip na 140KM i przejeździ niejednego 2,0TDI, nie polecam motorów 2,0TDI - awarje pomp olejowych doprowadzajacych do zatarcia silnika, wadliwe głowice, czeste usterki pompowtryskiwaczy- oszczednosci na paliwie zjedza wydatki na eksploatacje.
czyli jednym słowem lepiej brać 1.9 TDI - kod silnika BKC ale jeśli już interesuje Cię 2.0 TDI to najlepszym rozwiązaniem jest silnik o kodzie BMM (140 KM) lub BMN (170 KM) - o tych dwóch ostatnich praktycznie nie słychać jeśli chodzi o usterkowość, tego 170 KM na polskim rynku nie uświadczysz ale w Niemczech owszem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości