Kilka usterek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
Kilka usterek
Witam kolegow od pewnoego czasu mam pare problemów:
1. Gdy odpalam na zimnym silniku swiece dlugo sie nagrzewaja i po odpaleniu przez chwile drży oraz swieci sie kontrolka ladowania (akumulator nowy 74aH)
2. Silnik zagrzeje sie raz na 7 jazd tak to trzyma na 60 stopni oraz nieraz miga kontrolka braku plynu. Plyn jest na maxa
3. Przy jezdzie na 4 tak 70km/h drzy calym autem myslalem ze to opony ale problem jest dalej czy to moga byc półośki ?? POZDRAWIAM
[ Dodano: 20 Wrz 2009 20:43 ]
nikt nie mial takich objawów POZDRAWIAM
1. Gdy odpalam na zimnym silniku swiece dlugo sie nagrzewaja i po odpaleniu przez chwile drży oraz swieci sie kontrolka ladowania (akumulator nowy 74aH)
2. Silnik zagrzeje sie raz na 7 jazd tak to trzyma na 60 stopni oraz nieraz miga kontrolka braku plynu. Plyn jest na maxa
3. Przy jezdzie na 4 tak 70km/h drzy calym autem myslalem ze to opony ale problem jest dalej czy to moga byc półośki ?? POZDRAWIAM
[ Dodano: 20 Wrz 2009 20:43 ]
nikt nie mial takich objawów POZDRAWIAM
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Siemasz.
1.To znaczy ile czasu grzeją? Sprawdź czy wszystkie są dobre bo może odpala na trzech garach i dlatego trzęsie a jak chwilę pali się kontrolka ładowania to nic.
2.Zdupcony czujnik albo wskaźnik temperatury. U mnie kiedyś wskazywał max 40 stopni a po wymianie wskażnika jak jest rozgrzany 90.
3.A przy hamowaniu występuje drżenie lub jeszcze bardziej się nasila? Mogą być przeguby wewnętrzne.
1.To znaczy ile czasu grzeją? Sprawdź czy wszystkie są dobre bo może odpala na trzech garach i dlatego trzęsie a jak chwilę pali się kontrolka ładowania to nic.
2.Zdupcony czujnik albo wskaźnik temperatury. U mnie kiedyś wskazywał max 40 stopni a po wymianie wskażnika jak jest rozgrzany 90.
3.A przy hamowaniu występuje drżenie lub jeszcze bardziej się nasila? Mogą być przeguby wewnętrzne.
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
To z czasem grzania masz o.k. a co do tego drżenia to takie obiawy miał mój brat i zaczeliśmy od nowych opon (bo i tak miał zmieniać na nowe) i zprawdzeniu felg, przetoczenie tarcz, wymiana poduchy silnika bo jedna była niepewna a okazało się że to przeguby wew.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 22:39 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
To słychać zewnętrzny
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 22:48 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
krzysiekj1990, po odpaleniu silnika,świece dogrzewają go jeszcze kilka sekund,przez co altek jest mocno obciążony i stawia opór silnikowi,dlatego on drży.Kontrolka nie powinna się żarzyć.Altek do przeglądu.
Jeżeli chodzi o temperaturę,to albo kiepsko go kręcisz,albo faktycznie walnięty czujnik.Natomiast jak czujnik dobry,to winę za niską temp. może ponosić zbyt późny kąt wtrysku.Czujnik poziomu płynu nie tylko Tobie płata figle-wiele osób klnie na to.
Odnośnie 3ciego punktu,to przyczyn może być co najmniej kilka-przeguby,półosie,ugięta felga,niewyważone koła,brak pierścienia centrującego (jeśli felgi mają większe otwory niż piasta)ITP.
Jeżeli chodzi o temperaturę,to albo kiepsko go kręcisz,albo faktycznie walnięty czujnik.Natomiast jak czujnik dobry,to winę za niską temp. może ponosić zbyt późny kąt wtrysku.Czujnik poziomu płynu nie tylko Tobie płata figle-wiele osób klnie na to.
Odnośnie 3ciego punktu,to przyczyn może być co najmniej kilka-przeguby,półosie,ugięta felga,niewyważone koła,brak pierścienia centrującego (jeśli felgi mają większe otwory niż piasta)ITP.
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
Koledzy co do kontrolki plynu chlodniczego problem zniknol bo zalalem mu ponad max plynu
Ale mam nastepujacy problem moj dieselek gdy chwilke postoi a jeszcze nie grzeje swiec to lapie za 2 lub 3 kreceniem. Dodam ze jak grzeje swiece lub zaraz po zgaszeniu to pali na dotyk Koledzy co to moze byc ?? POZDRAWIAM
Ale mam nastepujacy problem moj dieselek gdy chwilke postoi a jeszcze nie grzeje swiec to lapie za 2 lub 3 kreceniem. Dodam ze jak grzeje swiece lub zaraz po zgaszeniu to pali na dotyk Koledzy co to moze byc ?? POZDRAWIAM
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
kąt wtrysku albo świece .. puszcza jakiegoś dyma jak nim trzepie ??krzysiekj1990 pisze:1. Gdy odpalam na zimnym silniku swiece dlugo sie nagrzewaja i po odpaleniu przez chwile drży oraz swieci sie kontrolka ladowania (akumulator nowy 74aH)
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości