Kilka usterek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Kilka usterek

Post autor: krzysiekj1990 » ndz wrz 20, 2009 09:58

Witam kolegow od pewnoego czasu mam pare problemów:
1. Gdy odpalam na zimnym silniku swiece dlugo sie nagrzewaja i po odpaleniu przez chwile drży oraz swieci sie kontrolka ladowania (akumulator nowy 74aH)
2. Silnik zagrzeje sie raz na 7 jazd tak to trzyma na 60 stopni oraz nieraz miga kontrolka braku plynu. Plyn jest na maxa
3. Przy jezdzie na 4 tak 70km/h drzy calym autem myslalem ze to opony ale problem jest dalej czy to moga byc półośki ?? POZDRAWIAM

[ Dodano: 20 Wrz 2009 20:43 ]
nikt nie mial takich objawów POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » ndz wrz 20, 2009 22:10

Siemasz.
1.To znaczy ile czasu grzeją? Sprawdź czy wszystkie są dobre bo może odpala na trzech garach i dlatego trzęsie a jak chwilę pali się kontrolka ładowania to nic.
2.Zdupcony czujnik albo wskaźnik temperatury. U mnie kiedyś wskazywał max 40 stopni a po wymianie wskażnika jak jest rozgrzany 90.
3.A przy hamowaniu występuje drżenie lub jeszcze bardziej się nasila? Mogą być przeguby wewnętrzne.



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » ndz wrz 20, 2009 22:17

A grzeje pare sekund a co do drzenia to wlasnie nieraz drzy jak hamuje ale z wyzszych predkosci.



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » ndz wrz 20, 2009 22:38

To z czasem grzania masz o.k. a co do tego drżenia to takie obiawy miał mój brat i zaczeliśmy od nowych opon (bo i tak miał zmieniać na nowe) i zprawdzeniu felg, przetoczenie tarcz, wymiana poduchy silnika bo jedna była niepewna a okazało się że to przeguby wew. :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 22:39 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » ndz wrz 20, 2009 22:41

Bo wlasnie jak zerwe nieraz golfika na maxa skreconymi kolami to slychac przegob to wlasnie wewnetrzny ?? POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » ndz wrz 20, 2009 22:47

To słychać zewnętrzny
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 22:48 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 20, 2009 22:49

krzysiekj1990, po odpaleniu silnika,świece dogrzewają go jeszcze kilka sekund,przez co altek jest mocno obciążony i stawia opór silnikowi,dlatego on drży.Kontrolka nie powinna się żarzyć.Altek do przeglądu.
Jeżeli chodzi o temperaturę,to albo kiepsko go kręcisz,albo faktycznie walnięty czujnik.Natomiast jak czujnik dobry,to winę za niską temp. może ponosić zbyt późny kąt wtrysku.Czujnik poziomu płynu nie tylko Tobie płata figle-wiele osób klnie na to.
Odnośnie 3ciego punktu,to przyczyn może być co najmniej kilka-przeguby,półosie,ugięta felga,niewyważone koła,brak pierścienia centrującego (jeśli felgi mają większe otwory niż piasta)ITP.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » pt paź 02, 2009 20:41

Koledzy co do kontrolki plynu chlodniczego problem zniknol bo zalalem mu ponad max plynu :grin:
Ale mam nastepujacy problem moj dieselek gdy chwilke postoi a jeszcze nie grzeje swiec to lapie za 2 lub 3 kreceniem. Dodam ze jak grzeje swiece lub zaraz po zgaszeniu to pali na dotyk Koledzy co to moze byc ?? POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 02, 2009 21:04

krzysiekj1990 pisze:gdy chwilke postoi a jeszcze nie grzeje swiec to lapie za 2 lub 3 kreceniem.
Kąt wtrysku do sprawdzenia :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » pt paź 02, 2009 21:07

To trzeba do mechanika jechac czy moge jakos to sprawdzic w domu ?? POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 02, 2009 21:20

Jak nic przy pompie nie modziłeś,to można zegarowo u pompiarza,a jak modziłeś,to raczej na słuch,ale jak nigdy tego nie robiłeś,to...
Z resztą nie znam Twoich możliwości :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt paź 02, 2009 23:19

krzysiekj1990 pisze:1. Gdy odpalam na zimnym silniku swiece dlugo sie nagrzewaja i po odpaleniu przez chwile drży oraz swieci sie kontrolka ladowania (akumulator nowy 74aH)
kąt wtrysku albo świece .. puszcza jakiegoś dyma jak nim trzepie ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości