turbo t2 help

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

turbo t2 help

Post autor: bartekpekin » śr wrz 30, 2009 22:27

witam posiadam golfa mk2 gtd z turbina k-24 oraz golfa 2 gtd z turbina t2 i chcialem zapytac co mozna z nia zrobic zeby wyciagnac troszke wiecej?? i czy ktos by sie podjol jej regeneracji poniewaz po 7 tys zauwazylem ze jest troszku mokra z oleju jezli ktos byłby w stanie wkleic zdjecia wraz z instrukcjami lub skierowac w temat na ktorym znajde rozwiazanie



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr wrz 30, 2009 22:33

chlopie szukajka sie klania :)
poszukaj troche to znajdziesz tematy o podkrecaniu diesla
a ten olej to gdzie masz ? w dolocie ? i ile tego ?



bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: bartekpekin » czw paź 01, 2009 15:40

oleju jest troche tak 3 krople olej znajdowal sie na membrance z pompy ale dawno nie byla rozbierana nawet nie pamietam kiedy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw paź 01, 2009 16:40

Tak krótko i zwięźle:
Olej pochodzi z odmy, lub masz słabe uszczelniacze zaworowe (nie dymi ci na siwo przy odpalaniu?). Jeśli kopcina niebiesko, czarno podczas jazdy i jest słaby to pewnie turbo.

K24 - regulujesz ją wkręcając śróbkę (zwiększasz ciśnienie) na imbus po uprzednim poluzowaniu kontry na klucz 10, znajduje się ona w puszce WG pod zimną częścią sprężarki

Garrett T2 - ciśnienie się zwiększa skracając cięgno z tyłu turba idące od takiej puszki do części gorącej.

Ogólnie to polecam szukajke google na dołu strony, ta forumowa się nie nadaje.



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » czw paź 01, 2009 17:27

w Garrett T2 musisz sobie kupic MBC bo inaczej nie zwiększysz ciśnienia :bajer:


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw paź 01, 2009 17:34

patryk18, niekoniecznie :) nie pomyliło ci się z T3 ? :chytry:



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » czw paź 01, 2009 18:29

t0mal pisze:patryk18, niekoniecznie :) nie pomyliło ci się z T3 ? :chytry:
nie w Garrett można zwiększyć ciśnienie przez mbc


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt paź 02, 2009 06:44

Można i bez mbc, chociaż jest wygodniejsze w użyciu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości