[1z] problem po wymianie wtryskow na hybrydy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

srokal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 05, 2009 21:32
Lokalizacja: Wroclaw

[1z] problem po wymianie wtryskow na hybrydy

Post autor: srokal » pn wrz 21, 2009 22:16

Witam wszystkich klubowiczow VW.
Opisze krotko w czym problem.
Ostatnio wymienilem wtryski na hybrydy 216(220/300) i od tej pory nie moge dostroic 1zeciora. Ustawilem kat wtrysku (51-52) zmienialem dawke od 2mg do 9mg i caly czas to samo a mianowicie silnik nierowno pracuje na wolnych i szarpie przy przyspieszaniu (identycznie jak przy zabrudzonym nastawniku).
Czy ktos mial juz takie problemy i z czego ewentulanie moga wynikac.
Problem wysypuje tylko przy umiarkowanym przyspieszaniu -> przy pelnym gazie ciagnie rowno.
VAG wykazuje blad "01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit" - wiem ze to cos z nastawnikiem.

Logi statyczne

Grupa 0 Norm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d33 ... 7cd26.html

Grupa 1 Norm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b42 ... 8c06b.html

Grupa 3 Norm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d2 ... c5265.html

Grupa 4 Norm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bd ... ed946.html

Grupa 7 Norm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c1 ... b1b6d.html

Grupa 13 Norm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8c ... 6e56c.html

Grupa 0 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48e ... dbba3.html

Grupa 3 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/232 ... f70fe3.htm

Grupa 4 BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... 1ba09.html



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 22, 2009 06:41

nastawnik do czyszczenia



srokal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 05, 2009 21:32
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: srokal » wt wrz 22, 2009 12:36

Raz juz był czyszczony (w Nadarzynie) i było to 55 tys km temu (2,5 roku).
Pamietam, ze wtedy nie poznałem dzwięku silnika - tak miękko pracował.
Tak szybko znow by się zabrudził? (paliwo Shell, ale pewnie istotniejszy jest stan wewnętrznych scianek pompy).



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 22, 2009 12:40

nastawnik i po 2-3 miesiącach znów się potrafi zabrudzić, jeżeli był źle złożony

[ Dodano: Wto Wrz 22, 2009 12:41 ]
odłącz impulsator i zobacz czy się polepszy



srokal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 05, 2009 21:32
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: srokal » wt wrz 29, 2009 22:09

Bingo kolego :)
Problem tego silnika byl zabrudzony nastawnik.
Adam dzieki za fotostory - cala operacja zajęła mi 6 godzin.
Na magnesie było dużo mazi z opiłkami metalu -> swoja drogą ciekawe skąd tam sie biorą?
Czyżby filtr przepuszczał taki syf -> fajnie byłoby zapobiegać dostawaniu się takiego ustrojstwa do pompy



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 29, 2009 22:12

Opiłki biorą się z pompy i z samego nastawnika ... trzpień ociera o elektromagnes jeżeli zostało to źle złożone



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » wt wrz 29, 2009 22:13

srokal pisze:swoja drogą ciekawe skąd tam sie biorą?
Czyżby filtr przepuszczał taki syf -> fajnie byłoby zapobiegać dostawaniu się takiego ustrojstwa do pompy
z pracującej pompy. Jesli coraz czesciej bedzie sie zabrudzał, to powoli bedzie siadac pompa.


User

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości