EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MuaDib
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 20:44
Lokalizacja: Głuchołazy
Kontakt:

Post autor: MuaDib » śr sie 26, 2009 22:58

Witam dzis jestem swiezo po czyszczeniu kolektora i EGR po zlozeniu wszytskiego w jedna calosc odpalilem silnik i zaczal sie telepac przez hmm 10 sekund i szybko zgasilem silnik sprawdzilem jeszcze raz czy wszytko dobrze zlozylem ale bylo wszytsko w porzadku ,odpalilem drugi raz silnik ale juz chodzil tak jak powinien,moze ktos wie co moglo spowodowac te 10 sekundowe telepanie silnika (mozliwe ze to by trwalo dluzej ale wylaczylem silnik z obawy przed jego uszkodzeniem) :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr sie 26, 2009 23:03

To znowu ja :)

Wrazenia dzis mialem takie, ze po zapieciu 3 biegu i dodaniu gazu jechalem odrzutowcem. Do domu to jechalem juz SDI. Co sie stalo sie? Pekla karbowana rurka od EGRu tuz przy ostatnim karbie. Chcac nie chcac musialem odkrecic mocowanie rurki przy kolektorze, moja aluminiowa blaszke przelozylem, dalem ciut silikonu wysokotemperaturowego na uszczelke i skrecilem. Mam nadzieje, ze tym razem dziura wyjdzie co najwyzej w kolektorze wydechowym :zakrecony: :lol:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr sie 26, 2009 23:15

to czemuś nie dał zaślepki EGR zaraz przy kolektorze wydechowym ?


Obrazek

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr sie 26, 2009 23:24

Sztomel, bo wiedzialem ze bedzie problem z odkreceniem nakretek w szpilkach kolektora. Dzis bylem zmuszony do ich odkrecenia. Nawet nie byly tak ostro zapieczone chociaz wygladaly groznie. Teraz nakretki sa na klucz 13 a nie 12.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw sie 27, 2009 00:01

Ja jeszcze mam EGR free ale próbowałem przy obudowie zaworu EGR i imbus trzyma jak zażarty (obydwie śruby) więc się nie dziwię, na kolektorze jeszcze gorzej ale wkrótce wytargam wszystkie flaki bo mam urlop i się z gnojem uporam. Upierd.....olę go u samego karku :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw sie 27, 2009 00:09

Sruby przy zaworze EGR i nakretki przy szpilkach kolektora wydechowego to nic w porownaniu z srubami imbusowymi od kolektora ssacego. Leb imbusowy - najgorsza sruba z mozliwych, no moze jeszcze na srubokret plaski :helm:
Zycze powodzenia w modach :)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Robertuss » czw sie 27, 2009 08:56

bradley pisze: srubami imbusowymi od kolektora ssacego
do nich potrzeba dobrego klucza (nie jakis szit z tesco), wd40, no i cierpliwosci :D



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw sie 27, 2009 10:02

Klucze dobre, tylko material srub do dupy. Z reszta to bylo juz dawno i nie prawda :P


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » czw wrz 10, 2009 23:51

witam,
jestem totalnym laikiem w tym temacie,prosze powiedzcie jak wyczyścić Dolot i EGR..
i gdzie go znajde dokładnie w golfie mk4 2000r 1.9 Tdi 110km silnik ASV (chyba;/ albo AHF nie wiem czym sie różnia..)
prosze o pomoc,ew.fotki.. :blush:
pozdrawiam!! :bajer:


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt wrz 11, 2009 09:48

Wroc sie na strone 1 tematu i zacznij czytac.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » pt wrz 11, 2009 12:24

ok,czytałem ale to golf III.. a ja mam mk4


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt wrz 11, 2009 16:07

No i myslisz, ze masz jakis inny EGR niz w AFNie? To samo i tak samo sie zaslepia.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » wt wrz 29, 2009 21:35

Czy owy syf w dolocie może mieć wpływ na tryby awaryjne w ATD 101KM?



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr wrz 30, 2009 12:21

moze bo egr od syfu moze sie nie domykac i wtedy turbo nie daje odpowiedniego cisnienia bo ucieka egr-em w wydech, byly takie przypadki, sprawdz czy egr sie domyka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości