mieszanie 2 rodzjau ropy ..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

mieszanie 2 rodzjau ropy ..

Post autor: perki » pt wrz 25, 2009 16:49

Witam chcialem sie zapytac czy moze cos sie stac gdy np w baku jest wlane 30 litrow ekodiesla a dolejemy reszte np verwe ( drozsza i niby lepsza)

silnik 1.9 tdi 110



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 16:49

nic



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt wrz 25, 2009 16:58

Jak chcesz oszczędzać to lepiej zalej sobie u ruskich na lukoilu, nie ma sensu tak mieszać, a jakość wachy porównywalna z wróblenem, czyli marna, (chociaż i tak o niebo leprze paliwo od hipermarkietowego) tylko nie wiem, czy akurat u ciebie będzie to jakaś różnica, tdi na pompie raczej jest dość odporne na słabsze paliwo.
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 17:02 przez t0mal, łącznie zmieniany 3 razy.



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » pt wrz 25, 2009 17:03

chodzi o to ze dopiero kupilem auto i jeszcze jest pol baku , facet mowil ze lal eko i nei wiedizalem czy lac do pelna lepszego czy wyjezdzic to i dopiero nalac caly bak verwy



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 17:12

zawsze pewniej do eko dolać verwy niż odwrotnie, choć tu też nic się nie stanie

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 ]
jak miałem taki motor jak twój czyli na pompie rozdzilaczowej to niejedno paliwo przetrawił, nawet OP nie był mu obcy (to tak na marginesie), raczej nie musisz się martwić byle tylko w paliwie nie było wody, bo woda nawet dla najstarszej pompy jest zdradliwa

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 ]
te silniki są dość odporne na gorszą jakość paliwa



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt wrz 25, 2009 17:22

mettenos pisze:zawsze pewniej do eko dolać verwy niż odwrotnie, choć tu też nic się nie stanie

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 ]
jak miałem taki motor jak twój czyli na pompie rozdzilaczowej to niejedno paliwo przetrawił, nawet OP nie był mu obcy (to tak na marginesie), raczej nie musisz się martwić byle tylko w paliwie nie było wody, bo woda nawet dla najstarszej pompy jest zdradliwa

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 ]
te silniki są dość odporne na gorszą jakość paliwa
Dokładnie jak napisał kolega "mettenos" silniki 90-110 ps na zwykłej pompie potrafią przetrawić wszystko,czego już nie można powiedzieć o pompowtryskach :panna:

Zalej co chcesz i śmigaj ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » pt wrz 25, 2009 20:25

a ja napisze do pana co napisal zeby nie tankowal ze stacji hiperkarketowych otoz caly czas jezdzilem na on z lecklerka i teraz zalałem bp ultimate o 20 gr drozsza za litra i co ? nie widać zadnej roznicy. Skoro nie widac zadnej roznicy to po co przepłacać ;) aha na eko to jezdza eko...bisnesmeni bo niby tansze a spali 1,5 raza wiecej niz normalnie no i muł straszny ;)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt wrz 25, 2009 20:35

Nie twierdzie że u ciebie nie widać, ale ja mam silnik eksperymentalny i jak mu nie dam V-Powera to dymi i klekocze, bo jest zły :) Jak leje zwykły eko pomaga dolanie depresatora, ale jak lałem paliwo "rakietowe" z tesco to kompletna padaka była - przymulenie i dym, w Lublinie w miarę dobre jest paliwo u ruskich na Unii Lubelskiej - jakościowo podobne do Shella Eko, w Radzyniu na stacji koło szpitala, tam jest zwykły ON z małym dodatkiem biokomponentów.
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 20:36 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » pt wrz 25, 2009 20:38

wyjezdzil tego eko do rezerwy i potem dolej vervy i po problemie potem znow wyjezdzil znow verva wymien filtrw paliwa dla pewnosci i po problemie



Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: mobi65 » pt wrz 25, 2009 20:51

Haki pisze:
mettenos pisze:zawsze pewniej do eko dolać verwy niż odwrotnie, choć tu też nic się nie stanie

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 ]
jak miałem taki motor jak twój czyli na pompie rozdzilaczowej to niejedno paliwo przetrawił, nawet OP nie był mu obcy (to tak na marginesie), raczej nie musisz się martwić byle tylko w paliwie nie było wody, bo woda nawet dla najstarszej pompy jest zdradliwa

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 ]
te silniki są dość odporne na gorszą jakość paliwa
Dokładnie jak napisał kolega "mettenos" silniki 90-110 ps na zwykłej pompie potrafią przetrawić wszystko,czego już nie można powiedzieć o pompowtryskach :panna:

Zalej co chcesz i śmigaj ...
ja bym jednak uwarzal na takie zalewanie , moze zatkac filtr paliwa :bajer:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 22:03

mobi65 pisze:
ja bym jednak uwarzal na takie zalewanie , moze zatkac filtr paliwa :bajer:
to się wymieni filtr paliwa i po problemie



Awatar użytkownika
josef161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 17, 2009 18:58
Lokalizacja: RLU / BE
Kontakt:

Post autor: josef161 » ndz wrz 27, 2009 22:19

Ja jak tylko mogę zalewam lepsze Verva lub niemieckie superdiesle autko podobno mniej spala niewiem dokładnie czy tak jest bo na kompie i tak zawsze w trasie mam 4,8 5,0l na 100km ale przy lepszym dieslu autko lepiej pracuje i bardziej spontanicznie reaguje na przyspieszanie :chytry:
Na trase PL Szwajcaria 1600km spalam troszke więcej ponad 1,5 baku jak zaczna sie górki to spalanie na 7,2 :hmm:
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 22:20 przez josef161, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz wrz 27, 2009 22:34

Przeciez EKOdiesel to nie jest BIOdiesel. EKO to jest zwykly ON pod otoczka ekologicznosci :bigok:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości