Witam. Silnik jest po kapitalnym remoncie głowicy i śmiga jak ta lala ale... Gdy płyn chłodzący na VAGu ma 80 stopni na zegarze jest już 90 stopni (może się czepiam). W cieplejsze dni płyn po dobrym rozgrzaniu silnika trzyma na postoju 92~96 stopni i załącza się wiatrak regularnie. Podczas jazdy woda ma równo 90,9 stopni. Wydaje mi się że przed remontem temperatury były niższe. Czy to przwidłowe temperatury?
Druga sprawa to dawka paliwa która oscyluje w granicach 2,6~2,8 mg a VAGiem jej raczej nie zmniejszę zauważalnie, normalnie chyba powinno być ok. 3,5 mg. Kąt wtrysku wynosi 56 więc jest nieco wyprzedzony.
Ile Wam palą MK4 AHF na wtryskach 0.216 i programie? Ja robię ok.800 km na zbiorniku, jeżdżę dynamicznie.
[ Dodano: Sob Wrz 26, 2009 20:54 ]
Właśnie zmniejszyłem wartość w adaptacjach w grupie 01 i dawka w grupie 001 wzrosła do 3,4~3,6 mg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
temp. stała na 90,9~91,2 na jałowym. Teraz pytanie czy zmiana wartości w grupie 001 ma wpływ na całą mapę?