Prawidłowa temperatura płynu chłodzącego i dawka paliwa.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Prawidłowa temperatura płynu chłodzącego i dawka paliwa.

Post autor: Kris-THC » sob wrz 26, 2009 19:25

Witam. Silnik jest po kapitalnym remoncie głowicy i śmiga jak ta lala ale... Gdy płyn chłodzący na VAGu ma 80 stopni na zegarze jest już 90 stopni (może się czepiam). W cieplejsze dni płyn po dobrym rozgrzaniu silnika trzyma na postoju 92~96 stopni i załącza się wiatrak regularnie. Podczas jazdy woda ma równo 90,9 stopni. Wydaje mi się że przed remontem temperatury były niższe. Czy to przwidłowe temperatury?
Druga sprawa to dawka paliwa która oscyluje w granicach 2,6~2,8 mg a VAGiem jej raczej nie zmniejszę zauważalnie, normalnie chyba powinno być ok. 3,5 mg. Kąt wtrysku wynosi 56 więc jest nieco wyprzedzony.
Ile Wam palą MK4 AHF na wtryskach 0.216 i programie? Ja robię ok.800 km na zbiorniku, jeżdżę dynamicznie.

[ Dodano: Sob Wrz 26, 2009 20:54 ]
Właśnie zmniejszyłem wartość w adaptacjach w grupie 01 i dawka w grupie 001 wzrosła do 3,4~3,6 mg :) temp. stała na 90,9~91,2 na jałowym. Teraz pytanie czy zmiana wartości w grupie 001 ma wpływ na całą mapę?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » sob wrz 26, 2009 21:18

temp po kapitalnym remoncie trzeba pilnować
silnik musi sie dotrzeć jak kapitalka to i pierścienie
i temp większa
dawka powinna oscylować w okolicy 3,5 4mgr

co do ostatniego pytania
to są różnice zdań
na tym forum na forum a3 i mastersa czytałem wszystkie posty o tym
i wychodzi że ma
przez adaptacje przesuwasz mapę minimalnie
pewnie zaraz ktoś napisze że to głupota
napewno to nie chip
ale coś w tym jest



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob wrz 26, 2009 22:12

jaro860929 pisze:temp po kapitalnym remoncie trzeba pilnować
silnik musi sie dotrzeć jak kapitalka to i pierścienie
Remont tylko głowicy więc to nie to :)


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » ndz wrz 27, 2009 11:51

czytałem na szybko i dlatego takie kwiatki :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości