[Mk3 Hamulce] Korektor siły hamowania i zapieczone sruby

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bidon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 24, 2008 16:59
Lokalizacja: Polska

[Mk3 Hamulce] Korektor siły hamowania i zapieczone sruby

Post autor: Bidon » sob wrz 26, 2009 13:15

Witam Kolegów
Podpowiedzcie czy macie jakis sposob by wykrecic przewody z korektora siły hamowania juz probowalem wd-40 psikam od 6godzin i nic boje sie obrobic śrub



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob wrz 26, 2009 14:01

Musisz mieć porządne klucze, takie, które ciasno siedzą na śrubie, polecam polerowane klucze firmy Coval, można dostać na sztuki i są stosunkowo tanie, zamiast wd - 40 użyj penetratora do skorodowanych połączeń.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob wrz 26, 2009 14:27

Po pierwsze kup spychany klucz do przewodów hamulcowych coś koło 15 zł szczotka druciana lub wiertarka z nasadką drucianą dobrze wyczyścić potem opukać psiknąć odrdzewiaczem , i jeszcze żadnego przewodu nie urwałem w ten sposób.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości