Wyciek oleju?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyciek oleju?
Martwi mnie to "pocenie" się widoczne na zdjęciach. Dodam ze auto na 15 tys weźmie całą miarkę oleju (z tym że przez pierwsze 8 tys nie wziął nic i później pojawił się chyba ten wyciek). Olej 10w40 przebieg 218tys silnik 1,9 TDI 110KM kod silnika: ASV
[ Dodano: Czw Wrz 24, 2009 12:20 ]
aby zapobiec dalszemu wyciekaniu wystarczy wymienić te rurki z których cieknie?
[ Dodano: Czw Wrz 24, 2009 12:22 ]
dodaje zdj otwierające się w miniaturce
[ Dodano: Czw Wrz 24, 2009 12:20 ]
aby zapobiec dalszemu wyciekaniu wystarczy wymienić te rurki z których cieknie?
[ Dodano: Czw Wrz 24, 2009 12:22 ]
dodaje zdj otwierające się w miniaturce
Czyli wział 1L na 5tys, czy tyle wycieka?
Co do saczenia sie to jest to odma/separator par oleju, i teraz, albo jest zapchany, szadza efekt bedzie podobny do uszkodzenia, albo jest uszkodzony w srodku, filtr sitkowy, lub zawor, nie wiem jak tam jest, ale chyba tylko filtr.
Na poczatek, odczep go, wez benzyne ekstrakcyjna i przepłucz go dokładnie w srodku, zdejmij przewod i sprawdz jego stan, mozliwe ze pekniety, badz posiekniety, jesli jest ok, to jak cieknie z niego na łaczeniu to mozna to złozyc na jakis sylikon etc, ale wczesniej to przemyj, sprawdz i załoz.
Dodam ze jesli odma bedzie zapchana to olej bedzie wysadzany do cylindrow.
[ Dodano: 24 Wrz 2009 17:58 ]
Tutaj chciał bym poprwaic, gdyz czysciłem własnie u siebie odme, i troszke inaczej to wyglada, mianowicie w odmie jest przepona z grzybem, i podcisnienie wytwarzane w rurze dolotowej, im wieksze tym membrana jest bardziej wciagana przez co przymyka obieg i zapobiega dostawaniu sie oleju do dolotu.
I tak, jesli membrana jest uszkodzona, bedzie cały czas otwarta na maxa co bedzie skutkowac braniem oleju, jesli jest nieszczelnosc na przewodzie odmy, podcinienie n ie bedzie w stanie wciagnac i zaqmknac membrany z grzybkiem.
Lub jesli bedzie duzo sadzy itp, mombrana moze nie pracowac, trzeba przytkac otwory, i zaciagnac powietrze z kroćca idacego do rury dolotowej, powinno byc czuc/słychac jak membrana pracuje.
Co do saczenia sie to jest to odma/separator par oleju, i teraz, albo jest zapchany, szadza efekt bedzie podobny do uszkodzenia, albo jest uszkodzony w srodku, filtr sitkowy, lub zawor, nie wiem jak tam jest, ale chyba tylko filtr.
Na poczatek, odczep go, wez benzyne ekstrakcyjna i przepłucz go dokładnie w srodku, zdejmij przewod i sprawdz jego stan, mozliwe ze pekniety, badz posiekniety, jesli jest ok, to jak cieknie z niego na łaczeniu to mozna to złozyc na jakis sylikon etc, ale wczesniej to przemyj, sprawdz i załoz.
Dodam ze jesli odma bedzie zapchana to olej bedzie wysadzany do cylindrow.
[ Dodano: 24 Wrz 2009 17:58 ]
Tutaj chciał bym poprwaic, gdyz czysciłem własnie u siebie odme, i troszke inaczej to wyglada, mianowicie w odmie jest przepona z grzybem, i podcisnienie wytwarzane w rurze dolotowej, im wieksze tym membrana jest bardziej wciagana przez co przymyka obieg i zapobiega dostawaniu sie oleju do dolotu.
I tak, jesli membrana jest uszkodzona, bedzie cały czas otwarta na maxa co bedzie skutkowac braniem oleju, jesli jest nieszczelnosc na przewodzie odmy, podcinienie n ie bedzie w stanie wciagnac i zaqmknac membrany z grzybkiem.
Lub jesli bedzie duzo sadzy itp, mombrana moze nie pracowac, trzeba przytkac otwory, i zaciagnac powietrze z kroćca idacego do rury dolotowej, powinno byc czuc/słychac jak membrana pracuje.
Mam identyczny problem
Jak wyciągnąć ten dysk z pokrywy silnika ?
Czy na siłę czy też jest jakiś inny sposób ?
Chciałbym sprawdzić tą membranę po chyba przepuszcza mi olej do dolotu, bo są tam jego śladowe ilości.
Turbo nowe więc raczej odpada.
I znowu mi dziad kopci przy mocnym bucie ach te 216 nastki
Jak wyciągnąć ten dysk z pokrywy silnika ?
Czy na siłę czy też jest jakiś inny sposób ?
Chciałbym sprawdzić tą membranę po chyba przepuszcza mi olej do dolotu, bo są tam jego śladowe ilości.
Turbo nowe więc raczej odpada.
I znowu mi dziad kopci przy mocnym bucie ach te 216 nastki
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 00:20 przez neox, łącznie zmieniany 2 razy.
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
Ja mam podobny problem. Dopiero udalo mi sie usunac ta nieszczelność, ale olej i tak leci w dolot. Będe musiał założyć Oil Catch Tank i sprawdzic ta membrame bo jezeli jest walnieta to tez mi bedzie ciagnal olej. Ma ktoś jakiś skuteczny sposob jak ja sprawdzic?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Witam, widze ze kolega z okolicmarcin999 pisze:Ja mam podobny problem. Dopiero udalo mi sie usunac ta nieszczelność, ale olej i tak leci w dolot. Będe musiał założyć Oil Catch Tank i sprawdzic ta membrame bo jezeli jest walnieta to tez mi bedzie ciagnal olej. Ma ktoś jakiś skuteczny sposob jak ja sprawdzic?
Jak dobrze zaciagniesz przez krociec idacy do dolotu to usłyszczysz lub poczujesz prace membrany.
U mnie w ALH jest tak.
Wyciągnąłem ten dysk i mamy 2 rurki jedna od dołu gdzie wchodzi do dysku powietrze i wylotowa z boku gdzie powietrzne + ewentualny olej wychodzi.
jak pociągnę powietrze z tej bocznej rurki i zatkam dolną to wtedy membrana się zamyka ale jak mam otwartą dolną i ciągne przez boczną to się nie zamyka.
Czy to normalne?
Wyciągnąłem ten dysk i mamy 2 rurki jedna od dołu gdzie wchodzi do dysku powietrze i wylotowa z boku gdzie powietrzne + ewentualny olej wychodzi.
jak pociągnę powietrze z tej bocznej rurki i zatkam dolną to wtedy membrana się zamyka ale jak mam otwartą dolną i ciągne przez boczną to się nie zamyka.
Czy to normalne?
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
dzisiaj zauważyłem jeszcze ze mam olej w miejscu widocznym na foto. Dodam ze miałem już regenerowaną turbinę i teraz działa ok wiec skąd on się tam wziął ??
Co do odmy odkręciłem wężyk przy tym "dysku" i nie był on zabrudzony więc na razie daje sobie spokój z odmą i będę obserwował stan oleju na bagnecie.
Co do odmy odkręciłem wężyk przy tym "dysku" i nie był on zabrudzony więc na razie daje sobie spokój z odmą i będę obserwował stan oleju na bagnecie.
Zobacz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268486&start=0di4blos pisze:dzisiaj zauważyłem jeszcze ze mam olej w miejscu widocznym na foto. Dodam ze miałem już regenerowaną turbinę i teraz działa ok wiec skąd on się tam wziął ??
Co do odmy odkręciłem wężyk przy tym "dysku" i nie był on zabrudzony więc na razie daje sobie spokój z odmą i będę obserwował stan oleju na bagnecie.
[url=http://images38.fotosik.pl/203/5d9fb4e4039a7e3am.jpg]Obrazek[/URL]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 38 gości