[MK3 D] co zrobic żeby palił mniej...?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » czw lut 09, 2006 20:33

Napewno spadnie ci spalanie - skoro tak go cisnales. Ja przewaznie zmieniam przy 2600 - 3000 obr bieg. Co do termostatu to u mnie jest przy pompie od wspomagania - marny dostep i caly plyn musisz spuscic .



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » pt lut 10, 2006 19:51

fakt 1.9 tak pala okolo7 muj tez tyle zarl.proste przy pompie wtryskowej masz dwie srubki z miejscem na srubokret plaski przekrec te dwie srubki o 3 obroty kazda na zgaszonym silniku a nastepnie na lince od gazu zwieksz obroty bo bedziesz mial za male wyniktego to nawt 4.5 litra!!!!!!!!!!uwaga nie bedziesz zadowolony z osiaguw golfiny.trudno ci na trasie bedzie wyprzedzic nawet tira!!!ale twuj wybur



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob lut 11, 2006 10:33

hehe to nie dla mnie.... on mnie w tej chwili osiagami nie zachwyca a co dopiero mu zjmiejszyc :( tragedia...



lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » sob lut 11, 2006 14:27

toffi pisze:fakt 1.9 tak pala okolo7 muj tez tyle zarl.proste przy pompie wtryskowej masz dwie srubki z miejscem na srubokret plaski przekrec te dwie srubki o 3 obroty kazda na zgaszonym silniku a nastepnie na lince od gazu zwieksz obroty bo bedziesz mial za male wyniktego to nawt 4.5 litra
Mozna prosic o jakies dokładniejsze namiary na te śrubki...? :hmm:
Pokrecimy... zobaczymy... ustawimy... :bajer:


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 11, 2006 14:44

lukopr, napisz co chcesz zrobic bo dla mnie ten opis ktory podal toffi, jest nie do konca zrozumialy, tak nawiasem mowiac to jak podniesiesz obroty biegu jalowego "na lince od gazu" (!) to ci nie beda chcialy za bardzo obroty spadac, beda spadac wolno lub wcale... Poza tym w ktora strone przekrecic te tajemnicze srobki i co to za regulacje sie wykonuje na zgaszonym silniku? Pozniej nie bedzie mogl odpalic i dopiero bedzie komedia...

jesli chodzilo o zmniejszenie dawki to tu jest ta sroba:
Obrazek
i wtedy spadna obroty, tylko moim zdaniem to kiepski pomysl, lepiej poszukac przyczyny wysokiego spalania, moze zmienic styl jazdy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » pt lut 24, 2006 19:45

lukopr pisze:Zatankowałem dziś 24l Verwy i mam zamiar zrobić 400km... no przynajmiej 370
no i zrobiłem jakies 370km.. zauwazyłem ze lepszego paliwa pali mi mniej...
zaprzal, dzieki za zdjecie pompy.. :bigok: zrobi sie trzoche cieplej to pokąbinuje z dawką paliwa... :bajer: moj golf raczej nie jest jakis zamulony.. ładnie smiga... takze troszke go przykruce i zobaczymy co wtedy... :helm:


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » sob lut 25, 2006 18:53

wlasnie o ta srubke mi chodzilo a druga jest za pompa po lewej stronie tam mozna zwiekszyc obroty bo jak mu ujmie paliwa na tej prostopadlej srubie to obroty zejda nawet do 500/min. dlatego muwilem o tej drugiej pozdro ja znowu skrecilem swojego bo mi za duzo hajsu na paliwko szlo :okej:


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob lut 25, 2006 21:20

za pompą to właśnie śróbka od wolnych obrotów, i tylko tą sie powinno kręcić, a nie regulacją dawki paliwa łobuzy jedne :grin: co na to by powiedzieli obrońcy środowiska :rotfl:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Sanchoss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:07
Lokalizacja: Płock

Post autor: Sanchoss » ndz lut 26, 2006 11:44

Witam!
Panowie mam podobny problem. Zakupiłem niedawno Golfa III 1.9 TD.
Niby miało to palić 5,5-6,0 l /100 km . W celu sprawdzenia zalałem cały "dzbanek 55L pod korek ON.
Przejechałem 115km zanowu zalałem pod korek i spalanko wyszło 7,5 l. Traca : 75 km za miastem tak do 110km/h i po mieście jakieś 40 km- różnie, używałem podgrzewanych foteli (chciałem kobiete rozgrzać żeby szybciej ..... sami wiecie). Wymieniłem filtr powietrza, paliwa zostawiłem bo wygląda na nowy, ale zauważyłem że po silnkiku leci olej napędowy widać to wyrażnie na misce olejowej jak się skrapla. Aha i jeszcze jedno trochę dziwnie parują szyby boczne, nic się nie skrapla ale jest cieniutka mgiełka - filtr ptrzeciw pyłkowy wymieniony. Ile to powinno palić tak naprawde przy spokojnej jeździe do 2500 obr/min.



lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » ndz lut 26, 2006 14:35

Sanchoss pisze: Ile to powinno palić tak naprawde przy spokojnej jeździe do 2500 obr/min.
według danych fabrycznych 6,5 w miescie!!! TD troche wiecej około 7l
zaprzal pisze:jesli chodzilo o zmniejszenie dawki to tu jest ta sroba:
jak mam krecic ta srubka zeby lekko zmniejszyc dawke...?


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 26, 2006 15:53

lukopr, kontra 13, a pozniej wykręcasz zeby zmniejszyc dawke wkrecasz zeby zwiekszyc... zmniejszenie/zwiekszenie dawki powoduje zmniejszenie/zwiekszenie obrotow biegu jalowego


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Sanchoss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:07
Lokalizacja: Płock

Post autor: Sanchoss » ndz lut 26, 2006 23:41

Na ile obrotów ustawiacie obrotomierz po przykręceniu śrubki,w silniku o pojemności 1,9 TD bo ja ma w tej chwili równiutko 1000 obr/min. Zrobiłem dopiero 350 km i już mam tylko pół zbiornika. Ale zauważyłem dziś ze przy temp. 70 stopni przedów łączący chłodnice z silnikiem jest już ciepły, dochodzi do 90 stopni i więcej nie wchodzi.

Jeżeli wyjedzdziłem 27,5 l na 350km i z tego wynika że jest to 7,8 litra na 100 km. Chyba coś z nim jest nie tak ???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 55 gości