Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
wiesiek s
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:20
- Lokalizacja: Wadowice
Post
autor: wiesiek s » sob wrz 19, 2009 12:03
A w czym był problem z tym AFN z Passata?.Przed chwilą wróciłem od mechanika do którego przewiozłem auto rozgrzebany stary silnik i ten zakupiony.Powiedział mi ,że będzie dobrze.W poniedziałek się biorą za robotę.Ja mam już dosyć.Auto padło mi pod Brukselą.1,5 tygodnia same problemy.Będę pisał jak i co może to komuś się przyda.Poprzedni mechanik spaścił córce Sharana (turbina).U mnie wcześniej jak wymieniałem olej to nawet inspekcji nie umieli wykasować choć za to mam fakturę.
-
zineq
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
-
Kontakt:
Post
autor: zineq » ndz wrz 20, 2009 11:05
mi chodziło o to by mieć biegi na linki i wysprzeglik na linke
-
Pyton50
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
- Lokalizacja: GCZ
Post
autor: Pyton50 » ndz wrz 20, 2009 11:17
wiesiek s coś nie grało z łapą do której przykręcany jest alternator,klima nie pokrywały się któreś otwory i z tyłu coś z półosią przykręcaną do bloku ,sprawdz te rzeczy.
VCDS,mozliwość zdiagnozowania.
-
borat
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
- Lokalizacja: radom
Post
autor: borat » ndz wrz 20, 2009 12:15
do afn-a zpasata nieda sie zalozyc pompy wody z podstawa od sharana inne wyprofilowanie bloku otwory na śruby nie w tym miejscu,gdyby nie to wszystko by pasowało ,przerobić otwory do mocowania łapy z M8 na M10 to kilka minut zabawy
-
wiesiek s
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:20
- Lokalizacja: Wadowice
Post
autor: wiesiek s » ndz wrz 20, 2009 12:27
Ja kupiłem afn z audi.To nie przeskoczę tej pompy?
-
borat
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
- Lokalizacja: radom
Post
autor: borat » ndz wrz 20, 2009 12:31
niestety nie
[ Dodano: 20 Wrz 2009 12:34 ]
a co stało się z twoim motorem ?
-
wiesiek s
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:20
- Lokalizacja: Wadowice
Post
autor: wiesiek s » ndz wrz 20, 2009 12:56
Padł mi koło Brukseli.Panewki na pierwszym cylindrze.Waliło tłokiem po głowicy.
-
borat
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
- Lokalizacja: radom
Post
autor: borat » ndz wrz 20, 2009 16:38
to wkładaj wal tłoki i głowice z tego co kupiłeś w swój blok i gitara
-
wiesiek s
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:20
- Lokalizacja: Wadowice
Post
autor: wiesiek s » ndz wrz 20, 2009 17:09
Pewnie jak by były problemy ,to to jest niezła myśl.A co z pierścieniami bo gdzieś czytałem że w przekładkach w starszych (dotartych )silnikach pierścienie się mogą nie dopasować.
-
borat
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
- Lokalizacja: radom
Post
autor: borat » ndz wrz 20, 2009 17:21
zależy w jakim stanie blok
zakładaj nowe pierścienie , najwyżej przez pierwsze 15tys troszkę oleju wypije potem już będzie tylko lepiej
-
wiesiek s
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:20
- Lokalizacja: Wadowice
Post
autor: wiesiek s » ndz wrz 20, 2009 17:53
Nie bardzo mogę to ocenić.Na liczniku 265tyś lecz kto to wie.Do góry jak mu dałem w gary to zakopcił na czarno i szedł.Na autostradzie no ostrych,długich podejściach jak go rozpędziłem i dałem tempomat to popuścił maksymalnie 2km/h.Szedł jak burza.Nowe fury puchły a on szedł .jak nie przekraczałem 110 to schodził nawet poniżej 5 l 140-150 7-7,5l 170-180 lekko ponad 8l.Kurcze szkoda mi go.Ostatnio tylko zauważyłem że coś mi się za bardzo olej grzeje.Na podejściach przy 140 km /h przekraczał 120 stopni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 99 gości