Mk3 1.9 TDI nie rowno chodzi ,dymi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Mk3 1.9 TDI nie rowno chodzi ,dymi

Post autor: Sosik » czw wrz 17, 2009 20:50

Witam
jestem posiadaczem Golfa Mk3 1.9 Tdi 90 KM
od niedawna przy odpaleniu nie slychac ze nie chodzi tak jak powinien , nie chodzi tak jakby zaraz mial zgasnacz czy cos ale disel z reguły powinien rowno tykac .. a gdy juz jade to w lusterko strach spogladac.. lekko dymi przy jezdzie dodajac leciutko gazu a gdy sie doda troszke wiecej (i nie mowie tu o depnieciu w podloge czy cos ) to robi sie za mna czrno;;/
szukalem po forum pewnych przyczyn znalazlem to ze jakby byla to wina turbiny albo uszczelki na niej to dymil by na niebiesko , moze tez byc to wina PRZEPŁYWOMIERZA POWIETRZA i PIERBURGA ale tak nagle zaczol nie rowno chodzic wiec to moze wina komputera albo cos tego rodzaju bo slyszalem ze przez komputer nastawia sie takie cos wtedy wyjasnialoby to te dymienie i przrywanie
Prosze o Pomoc I porady!
THX z Góry!! ;]



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: seba198666 » czw wrz 17, 2009 20:54

mozesz miec nieszczelnosc w dolocie dziura na wezu lub opaska puscila

[ Dodano: 17 Wrz 2009 20:55 ]
sprawdz wszystkie polaczenia od filtra powietrza do turbo oraz weze od interculera


seba

tomi36
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:50
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomi36 » czw wrz 17, 2009 21:00

Ja bym zaczął od sprawdzenia wtrysków poprostu którys leje zamiast rozpylać.



Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Sosik » czw wrz 17, 2009 21:06

nie no moge jutro zobaczyc polaczenia do filtra turbo i interkulera a pozniej przejechac sie na regulacje wtryskow bo akurat znam dobrego kolesia od tego



tomi36
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:50
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomi36 » czw wrz 17, 2009 21:10

Jak wtrysk leje wtedy dymi to do wymiany rzadna regulacja nie pomożę.Gdyby nie dymił a tylko nierówno chodził to tak regulacja cisnienia wtedy pomoże.



Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Sosik » czw wrz 17, 2009 21:20

a te wtryski mialyby cos wspulnego z tym ze nieraz przerywa ?? bo mam tak ze przy wyzszych orotach gdzies tak od 2 - 3.2 tys.obr. szarpnie bylem z tym na komputerze ale nie wykazalo nic a te szarpniecia sa takie ze przez tydzien nic a pozniej przez 2 dni szarpie nieraz po zalaniu ON ten od komputera mowil mi ze mial taki przypadek i wymieniali wszystko a mial wode w baku... <ten post tak tylko na poboczu pytam;p



Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » czw wrz 17, 2009 22:45

Sosik pisze:a te wtryski mialyby cos wspulnego z tym ze nieraz przerywa ?? bo mam tak ze przy wyzszych orotach gdzies tak od 2 - 3.2 tys.obr. szarpnie bylem z tym na komputerze ale nie wykazalo nic a te szarpniecia sa takie ze przez tydzien nic a pozniej przez 2 dni szarpie nieraz po zalaniu ON ten od komputera mowil mi ze mial taki przypadek i wymieniali wszystko a mial wode w baku... <ten post tak tylko na poboczu pytam;p
gdzies ktos mi pisał ze to moze byc wina wtrysku sterujacego


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Sosik » pt wrz 18, 2009 14:59

dzis potrztlemm w silnik Tzn w wszystkie rury i przewody do filtra , turbiny i interkulera niema zadnych przelotow ale na filtrze mam dzurke wieklosci paznokcia to chyba nic ?;p
mialem 1 zapinke odczepiona tez. .
jutro siade przy nim dluzej posprawdzam dokladniej i przeczyszcze odrazu interkuler..
a wracajac do tego ze dymi i do wtryskow .. na odpalonym silniku przy rozwalonym wtrysku ma dymic?? bo mi nie dymi sbytnio tak samo jak przy odpalaniu nie puszcza smugi ..



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt wrz 18, 2009 16:44

Uszkodzenie wtrysku sterującego to raczej nie te objawy.
Ja bym sprawdził pompę (nastawnik), lejące wtryski, nieszczelności dolotu, ew. niesprawność turbosprężarki. Samo czytanie błędów nic nie da - tu trzeba parametry sprawdzić!



Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Sosik » sob wrz 19, 2009 13:01

zajzalem dzis do interkuletra i przy wylocie z interkulera do pompy ssacej mokre;/ olej..;/
nie kapalo nic tylko bylo nasaczone wykrecilem wlasnie interkuler przechylilem go i nic nie wylecialo ale slady olleju widac wyczyscilem go ..
to chyba wina turbosprezarki co??



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » sob wrz 19, 2009 13:57

kolego podjedz do mechanika i sprawdź rozrząd czy sie nie przestawił, lub czy koło pasowe na wale nie chodzi na boki. od tego koła ( latającego) mógł sie przestawić rozrząd miałem kiedys tak w poprzednim golfie


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Sosik » sob wrz 19, 2009 17:33

przy czyszczeniu interkulera odpielem cala rure do pąpy ssacej i tam na tej gumowej krótkiej czesci od spodu po zdieciu zobaczylem ze byla szpara na dwa palce xD nie bylo jej widac bez demontarzu ... ;/
narazie zakleilem ja tasma izolacyjna tak do poniedzialku bo teraz juz wszystko zamkniete zeby kupic nowe ..xD
nie w jakiej cenie to stoji??;p
wogole Dzieki wszystkim za Pomoc i namiary:P



Dziadek81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:40
Lokalizacja: okolice Sochaczewa

Post autor: Dziadek81 » sob wrz 19, 2009 20:50

Takie gumy to tylko w serwisie i są drogie :grrr: spróbuj poszukać w jakimś sklepie z częściami samochodowymi gumy o podobnej średnicy albo w sklepie ogrodniczym przewodu o tej średnicy byle był zbrojony



Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Sosik » ndz gru 06, 2009 12:19

Wróce do tego tematu poniewaz szukalem tej gumy 2 miesiace prawie :D w servisie zawolali 180 zl za nia.. wczoraj pojechalem kupic felgi stalowe do mojego Mk3 zeby zimowki zalozyc;p i gosciu na szrocie ma troche tych gum Orginalnych :d nie takich zeby dopasowac;p malo tego nie zna jej wartosci sprzedal mi ja za 10 zl xD
miejsce w ktorym to kupilem to "Pław' kolo Dąbia w lubuskim taka mala wioska przy glownej drodze xD jak chcecie wiecej Info to pisac ;p :helm: :bigok: :bigok:


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 197 gości