AFN Wzdlozny do poprzecznego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

AFN Wzdlozny do poprzecznego

Post autor: zineq » pt wrz 18, 2009 01:14

witam mam tanio do kupienia silnik afn wzdłużny da rade go wrzucić do poprzecznego ??

co potrzeba ??



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 06:45

zineq,

do radę tylko pozbywasz się wiskozy i zakładasz podstawkę filtra oleju od silnika poprzecznego. i chyba sprzęgło co do reszty nie się wypowiedzą znawcy silników TDI



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt wrz 18, 2009 10:08

z tego co się orientuję to trochę pod skosem jest wyprowadzony filtr oleju i turbosprężarka jest gruchą do góry - jeśli to nie będzie przeszkodą to wszystko będzie git.


Obrazek

wiesiek s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:20
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: wiesiek s » pt wrz 18, 2009 14:36

Witam, mam podobny problem padł mi silnik AFN 1,9 tdi w alhambrze i kupiłem taki sam ale wyciągnięty z audi A4.Mechanik mówił że jestem urodzony pod szczęśliwą gwiazdą a teraz wybrzydza że otwory pod łapę zawieszenia silnika są M 8 a były M 10 i jeszcze coś tam i że koło zamachowe nie spasuje na wale korbowym.Kupiłem z silnikiem turbo i też miał problem że ślimak w przeciwnym kierunku ale dzwoniłem do Gościa co regeneruje .Powiedział żeby popuścić śruby i można obrócić.Wiecie coś na ten temat ?
Będę wdzięczny a i sam może będę mógł coś doradzić



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 16:31

wiesiek s, koło zamachowe jak miałeś dobre to przełóżcie ze swojego, a otwory na łapy nie powinny sie różnić



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt wrz 18, 2009 17:29

arwam pisze:nie powinny sie różnić
różnią się od strony filtra oliwy , osobiście nie kupił bym silnika wzdłużnego do auta poprzecznego bo po co w tej samej cenie można mieć p&p
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 17:31 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 17:33

vision, czytaj uwąznie autor pisze że ma TANIO do kupienia silnik wzdłużny.
Pewnie że jak masz dwa w tej samej cenie to wybierasz ten przy którym masz mniej roboty



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt wrz 18, 2009 17:36

arwam pisze:czytaj uwąznie autor pisze że ma TANIO do kupienia silnik wzdłużny.
gdzie on to napisał bo piszesz do wiesiek s,dodaj przerzucenie i podrobienie( przystosowanie) tanio
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 17:38 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 17:38

a prawdę mówisz vision, a le tu też już po ptokach jest bo silnik jest już zakupiony i teraz już nic nie zmienisz



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt wrz 18, 2009 17:40

arwam pisze:a prawdę mówisz vision, a le tu też już po ptokach jest bo silnik jest już zakupiony i teraz już nic nie zmienisz
teraz to przystosować zostaje , bo po ptakach :wink:

[ Dodano: 18 Wrz 2009 17:42 ]
zineq pisze:witam mam tanio do kupienia silnik afn wzdłużny da rade go wrzucić do poprzecznego ??
co znaczy tanio , bo mnie motorownia wyszła ok 2 koła
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 17:43 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



wiesiek s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:20
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: wiesiek s » pt wrz 18, 2009 18:50

Problem jest z częścią otworów w bloku silnika ,są 8 mm a w starym były 10 mm i mechanik narzeka że mi tego nie zrobi bo jak spadnie silnik to on nie będzie odpowiadał Sam mnie wrobił w to kupno jeszcze w jedną stronę jechałem 400 km po niego.
Zastanawia mnie tylko jedno -rozmawiałem z gościem który mi powiedział że w Galaxy są też na 8mm



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pt wrz 18, 2009 21:53

naswietle wam sprawe ;)

chce wlozyc afn do polo 86c i mam do kupienia kompleta za 1700 jedynie bez skrzyni no i z wsdloznego

skrzynia ma byc na linke wiec chyba z 1,9 td bedzie pasowac ??



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pt wrz 18, 2009 22:12

wiesiek s nie wiem jak ten swap wygląda u ciebie ale u mnie był przypadek że nie udało się włożyć AFNa z passata b5 do Sharana w którym padł też AFN. :hmm:


VCDS,mozliwość zdiagnozowania.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob wrz 19, 2009 12:03

zineq pisze:skrzynia ma byc na linke wiec chyba z 1,9 td bedzie pasowac
nie, td ma skrzynie na patyki, chyba, że z passata.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości