sprawdzę i porównam przy nadarzającej się okazjidamcio151 pisze:wszystko fajnie, ale zegar nic Ci nie da , ponieważ kąt będzie skorygowany
schemat ustawienia rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
nie bardzo masz racjedamcio151 pisze:wszystko fajnie, ale zegar nic Ci nie da , ponieważ kąt będzie skorygowany
na zegar ustawia sie to samo co vagiem, n108 dziala dopiero po odpaleniu auta
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
niby tak, masz rację, ale moim zdaniem vagiem ustawia się to precyzyjniej, choć wiadomo przesunięcie o kilka jednostek to nie problemAdamm pisze:na zegar ustawia sie to samo co vagiem, n108 dziala dopiero po odpaleniu auta
z tym n108 to faktycznie, troszkę się pospieszyłem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości

