przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
antojuja, i Sztomel, >>>>>>>>> sillllniiik AFN >>> Nie spać!! To nie ALH albo AHF > tu jest trochę inny napinacz! Zaraz pewnie dostane za poprzedni temat, w którym się wypowiadałem hehe ale > Kolega zineq, nadal ma źle ustawiony rozrząd > kąt jest zbyt wysoki > synchro w 004 jest złe - zmieni się po właściwym ustawieniu kąta > na tym etapie będzie wiadomo czy wałek i wał jest ustawiony dobrze.
zineq, > Pytałeś o blokade pompy > ponoć rurka miedziana > lub kawałek jakiegoś walca (ja mam wałek hamulcowy od jakiegoś motoru > spasował idealnie), do blokady wałka używamy płaskownika(nacięcie na wałku ma być równoległe do płaszczyzny głowicy)> koło pasowe wałka odkręcasz i zbijasz przez mały otworek na blasze osłonowej rozrządu > wał ustawiasz na punkcie w okienku skrzyni biegów)1-wszy tłok w górnej pozycji) >>>> dalej naciągamy rolkę na znacznik w napinaczu i dokręcamy> następnie dokręcamy koło zębate wałka > sprawdzamy jeszacze raz znaki oraz robimy pełen obrót rozrządem (ciągniemy na 2 klucze > pompa i wałek lub wał > jak mamy możliwość dojścia do dołu) > obracamy zgodnie z ruchem wskazówek zegara > bo inaczej odkręcimy śruby! >>> I to musisz kolego zineq, zrobić >>> może opis wygląda strasznie ale jest to tak naprawdę proste! >> raz zrobisz to następne 20 razy poleci szybko > a na sam koniec sprawdzasz kąt > i w razie potrzeby ustawiasz pompę na zapalonym silniku > tak jak wcześniej napisałem.
W razie problemów napisz mi na gg > chyba masz jeszcze nr?
Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
zineq, > Pytałeś o blokade pompy > ponoć rurka miedziana > lub kawałek jakiegoś walca (ja mam wałek hamulcowy od jakiegoś motoru > spasował idealnie), do blokady wałka używamy płaskownika(nacięcie na wałku ma być równoległe do płaszczyzny głowicy)> koło pasowe wałka odkręcasz i zbijasz przez mały otworek na blasze osłonowej rozrządu > wał ustawiasz na punkcie w okienku skrzyni biegów)1-wszy tłok w górnej pozycji) >>>> dalej naciągamy rolkę na znacznik w napinaczu i dokręcamy> następnie dokręcamy koło zębate wałka > sprawdzamy jeszacze raz znaki oraz robimy pełen obrót rozrządem (ciągniemy na 2 klucze > pompa i wałek lub wał > jak mamy możliwość dojścia do dołu) > obracamy zgodnie z ruchem wskazówek zegara > bo inaczej odkręcimy śruby! >>> I to musisz kolego zineq, zrobić >>> może opis wygląda strasznie ale jest to tak naprawdę proste! >> raz zrobisz to następne 20 razy poleci szybko > a na sam koniec sprawdzasz kąt > i w razie potrzeby ustawiasz pompę na zapalonym silniku > tak jak wcześniej napisałem.
W razie problemów napisz mi na gg > chyba masz jeszcze nr?
Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
to nie to ze antyki tylko ze wekend byl w pelni hi hi , przynajmniej w moim przypadku, pozdroSztomel pisze:ja to z pewnością antykiem jestem, Ci co mnie znają to wiedząfleshu pisze:Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
- Kontakt:
dzis ustawilem rozrzad jak trzeba i kąt udalo mi sie tak ustawic ciut nad niebieska linia
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1770.html
ale dalej na cieplym niechce zapalac ;/ stalo sie tak jak zmienilem komputer z passata na ibize afn
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1770.html
ale dalej na cieplym niechce zapalac ;/ stalo sie tak jak zmienilem komputer z passata na ibize afn
co do numerow sterownika to wydaje mi sie ze musza byc identyko, np. sprzegla ktore mam na sprzedaz (patrz ponizej) maja takie same n-ry tylko roznia sie literami, niby nic a jednak sporo poniewaz jedno jest od silnika 1,9tdi (silnik poprzecznie np golf) i drugie tez 1,9tdi (silnik wzdluznie np passat,audi)
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
- Kontakt:
witam
wczoraj bawilem sie sztanga wkoncu
i zaczelo byc owiele lepiej tylko niewiem czy tak ma zostac czy jeszcze cos dlubac
wstawie rozne logi ocencie sami moze ktos mi cos doradzi
teraz jest bar potem chwilowy pik na 1,3 spadek na 0,7 a potem dalej jest bar cala zmiana zakresu trwa sekunde
sztange wykrecilem z 4 obroty
z gory dzieki za pomoc
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2008.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2009.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2010.html
wczoraj bawilem sie sztanga wkoncu
i zaczelo byc owiele lepiej tylko niewiem czy tak ma zostac czy jeszcze cos dlubac
wstawie rozne logi ocencie sami moze ktos mi cos doradzi
teraz jest bar potem chwilowy pik na 1,3 spadek na 0,7 a potem dalej jest bar cala zmiana zakresu trwa sekunde
sztange wykrecilem z 4 obroty
z gory dzieki za pomoc
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2008.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2009.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2010.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 109 gości