Przewody mam przeźroczyste, jak pisałem i widać pęcherze powietrza. Jak je widać to co w takiej sytuacji należy wykonać?
Chodziło mi o to co pisałeś wyżej, przewody od zbiornika z płynem chłodniczym (chyba) jeśli dobrze zrozumiałem...
I co z tym białym dymkiem z rury ?
Cięzko odpala i drży
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
chodziło mi o przewody paliwowe a czujnik świec żarowych jest na przewodzie chłodniczym.ZoRRo1987 pisze:Chodziło mi o to co pisałeś wyżej, przewody od zbiornika z płynem chłodniczym (chyba) jeśli dobrze zrozumiałem...
biały dym jeśli jest w momencie pierwszego wprowadzenia silnika na obroty to turbo zaczyna pluć olejem
jak odrazy po odpaleniu jest biały dymek to najprawdopobniej za późny kąt wtrysku lub świece żarowe
tak wiem przekaźnik juz jest naprawiony.
a co do dymu to szczerze mówiąc nie mam pojecia, nie zauważywałem żeby byłjakiś dziwny, ale zdecydowałem się na wymiane świec żarowych więc mam nadzieje, że po tym będzie już wszystko ok
ja też mam 1991r i przewody mam nie przeźroczyste czarne, ale wymienie je na przeźroczyste przy wymianie filtra i świec
[ Dodano: 21 Wrz 2009 08:14 ]
filtr paliwa i świece wymienione, wszystko w porządku, świece grzeją sie chwilke po tym auto odpala na dotyk, nie kreci niepotrzebnie
a co do dymu to szczerze mówiąc nie mam pojecia, nie zauważywałem żeby byłjakiś dziwny, ale zdecydowałem się na wymiane świec żarowych więc mam nadzieje, że po tym będzie już wszystko ok
ja też mam 1991r i przewody mam nie przeźroczyste czarne, ale wymienie je na przeźroczyste przy wymianie filtra i świec
[ Dodano: 21 Wrz 2009 08:14 ]
filtr paliwa i świece wymienione, wszystko w porządku, świece grzeją sie chwilke po tym auto odpala na dotyk, nie kreci niepotrzebnie
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 07:45 przez bogas88, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości