silnik 90 km czy 110 ???????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
accez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:52
Lokalizacja: Wrocław

silnik 90 km czy 110 ???????

Post autor: accez » pt wrz 11, 2009 13:30

Słuchajcie mam pytanie bo pogubilem sie troche
w dowodzie mam wpisane 74 kW na naklejce kolo kola zapasowego oznacenie ALH
a z nr vin pokazuje 66 kW

wiec ile koni ma moj silnik ??

powoli sie ucze swojego golfiaka wiec pytam...
pozdrawiam i dziekuje za odp



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt wrz 11, 2009 13:40

alh ma 90 km
Widocznie w dowodzie jest błąd ..


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt wrz 11, 2009 13:43

aby się upewnić gdzie tkwi błąd to musisz kod silnika odczytać bezpośrednio z jego bloku (na forum jest mnóstwo moich fotek gdzie na bloku szukać tego kodu z numerem więc znajdziesz bez problemu) - rozbieżność w mocy z dowodu i wlepy w bagażniku może być np. następstwem swapa silnika czyli jego podmiany na zupełnie inny niż był lub powinien być.


Obrazek

Awatar użytkownika
accez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: accez » pt wrz 11, 2009 14:01

mozesz mi podeslac fotke gdzie tego szukac bo zanim znajde na forum to hoho ;p

dzieki za odp


[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt wrz 11, 2009 14:05

np. tutaj : http://images.google.com/imgres?imgurl= ... start%3D54

[ Dodano: 11 Wrz 2009 14:10 ]
jeśli w dowodzie rejestracyjnym masz wpisane 74 kW to jest to moc silników PD o oznaczeniu ATD lub AXR bo silniki o mocy 110 KM mają 81 kW.


Obrazek

Awatar użytkownika
accez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: accez » pt wrz 11, 2009 14:19

czyli ze moge miec 101 KM ?? ale z tylu mam 1 literke na czerwono wiec chyba jednak jedyne wyjscie to sprawdzic po nr na silniku ;/

[ Dodano: 11 Wrz 2009 14:49 ]
pod oslona silnika na naklejce jest ALH


[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt wrz 11, 2009 19:18

accez pisze:pod oslona silnika na naklejce jest ALH
a na bloku silnika ?
jeśli też będzie ALH to najprawdopodobniej albo ktoś kto rejestrował samochód wpisał we wniosku o zarejestrowanie moc silnika na pałę bo nie wiedział ile 90 KM ma mocy w przeliczeniu na kW a urzędniczka dokonująca rejestracji w to nie wnikała i to chyba najbardziej prawdopodobna przyczyna tej rozbieżności.


Obrazek

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt wrz 11, 2009 21:27

Może był silnik zmieniany.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
accez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: accez » pn wrz 14, 2009 12:28

znalazlem jedynie taka nakleje

Obrazek

czyli wychodzi na to ze silnik to 1.9 TDI 1896 cm³ 66 kW (90 KM) 210 Nm 1997 do 2002 ALH, AGR na pąpie wtryskowej ?????


[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn wrz 14, 2009 12:31

z naklejki wychodzi, że masz ALH 90 KM TDI na pompie wtryskowej VP z turbiną o zmiennej geometrii łopatek VNT ale to jest tylko nalepka na osłonie rozrządu więc dalej nie masz 100% pewności co do silnika po osłony z nalepkami można przekładać pomiędzy silnikami.
Dałem Ci już foto z oznaczeniem silnika na jego bloku - co tam masz za oznaczenie, nie potrafisz znaleźć czy odczytać ? - wklej foto.
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 12:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
accez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: accez » pn wrz 14, 2009 13:11

nie ma tam zadnego numeru...

prosze foto Obrazek


http://iv.pl/viewer.php?file=bn7rlvkewwrhndqi1bfq.jpg
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 13:13 przez accez, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn wrz 14, 2009 13:23

co to za foto ogólne silnika dałeś - przecież z tego rzutu na silnik nie odczytamy kodu silnika - w moim wcześniejszym poście masz linka do foto pola numerowego na silniku a tak to wygląda na silniku bez osprzętu :
ObrazekObrazek

pole numerowe jest po prawej stronie podstawy filtra oleju !

[ Dodano: 14 Wrz 2009 13:25 ]
tak to wygląda na silniku z osprzętem - numer jest trochę przyrdzewiały ale widać go z daleka po lewej stronie karbowanej peszli :
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
accez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: accez » pn wrz 14, 2009 13:40

a wiec oznaczenie to ALH 216430 :bigok:


[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn wrz 14, 2009 13:44

czyli oryginalny silnik masz wymieniony na inny ALH a obudowa rozrządu została z tego starego chyba bo numery się nie pokrywają.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości