Wymontowanie pompy wtryskowej by wymontować świece. Pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HERROS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob paź 04, 2008 12:24
Lokalizacja: Warszawa

Wymontowanie pompy wtryskowej by wymontować świece. Pomoc

Post autor: HERROS » ndz wrz 13, 2009 21:58

Witam wszystkich!

Zmieniałem w swoim Golfie 1,8 TD świece żarowe. Udało mi się wyjąć trzy. Czwartej (tej najgorzej dostępnej) ukręciłem nakrętkę i teraz muszę zdjąć pompę wtryskową żeby się do niej dostać.

Moje pytanie jest takie: jak zdjąć pompę i ją założyć by wszystko działało jak dotąd?

Dzięki i pozdrawiam! :bajer:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz wrz 13, 2009 22:00

A nie wystarczyło odkręcić przewody paliwowe?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz wrz 13, 2009 22:06

Golf 1,8td?,ukręcona nakrętka,wyciąganie pompy do wymiany świec żarowych???Nic się nietrzyma kupy.Daj komus niech ci wymieni bo jak zahaczysz o rozrząd to się narobi.


VCDS,mozliwość zdiagnozowania.

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz wrz 13, 2009 22:07

HERROS pisze:Zmieniałem w swoim Golfie 1,8 TD świece żarowe.
od kiedy to 1.8 TD i jak pomyślisz to bez ściągania pompy wykręcisz świecę



HERROS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob paź 04, 2008 12:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » ndz wrz 13, 2009 22:07

To zrobiłem kiedy wyjmowałem świece po raz pierwszy.

Teraz muszę przyspawać stary śrubokręt do świecy bo inaczej jej nie wyjmę.
By zrobić to w miarę komfortowo muszę zdjąć pompę wtryskową.
Więc pytam jak to zrobić by nic nie zepsuć ponieważ tego nie robiłem.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz wrz 13, 2009 22:09

HERROS pisze:Więc pytam jak to zrobić by nic nie zepsuć ponieważ tego nie robiłem.
to lepiej tego nie rób bo zwalisz silnik i pozamiatane , co dokładnie ukręciłeś nakrętkę do zasilania na k 8 czy na 12 świecę
Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 22:11 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » ndz wrz 13, 2009 22:14

1.8td vw??ciekawe. cos mi tu fordem podjezdza


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

HERROS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob paź 04, 2008 12:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » ndz wrz 13, 2009 22:14

12 na świecy.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz wrz 13, 2009 22:17

HERROS pisze:12 na świecy.
no to powodzenia , pompa do zwalenia i wykrętak morze pomoże , może lepiej olać jak reszta wymieniona bo uszkodzisz głowicę lub rozszczelnisz komorę to wtedy dopiero się narobi i do tego laik nie wróży za dobrze
Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 22:20 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



HERROS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob paź 04, 2008 12:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » ndz wrz 13, 2009 22:26

Masz rację i pewnie zostawię to jakiemuś mechanikowi. Wszystko jednak zależy od ceny.
Jak na razie wszystko sam robiłem przy moim golfie.

Więc hipotetycznie. Na co trzeba uważać przy zdejmowaniu pompy?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn wrz 14, 2009 09:55

Przy zdejmowaniu pompy trzeba sobie zaznaczyć położenie pompy względem bloku silnika ,bo jej wyjęcie wiąże się z rozpięciem rozrządu ,rozpinając rozrząd musisz być pewien że go póżniej złożysz dokładnie tak jak powinien być czyli na odpowiednie znaki fabryczne na kole zamachowym w okienku skrzyni biegów ,blokada w wałek rozrządu(choć sam robiłem na "mazak" bo nie chciało mi się zdejmować pokrywy rozrządu) itd.Jeśli tego nie robiłeś a nie jesteś pewien że podołasz to odpuść sobie tą robotę bo jeden mały błąd i narobisz sobie biedy ...
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 15:20 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

HERROS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob paź 04, 2008 12:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » pn wrz 14, 2009 14:37

Dzięki za odpowiedź. Sam zmieniałem pasek rozrządu więc sądzę że dam radę. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pn wrz 14, 2009 21:26

HERROS pisze:Dzięki za odpowiedź. Sam zmieniałem pasek rozrządu więc sądzę że dam radę. Pozdrawiam


to daj znac jak poszlo w tym silniku 1.8 TD :rotfl:

a kolo pompy wtryskowej czym sciagniesz? nie strac klina. pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości