szarpie strasznie na niskich obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pt wrz 11, 2009 04:45

No dobra a jak jest błąd 17653 - Needle Lift Sensor (G80): Short to Ground P1245 - 35-10 - - - Intermittent to co to oznacza?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt wrz 11, 2009 07:20

oznacza to, że sterownik silnika zgłasza zwarcie z masą w obwodzie czujnika G80 a błąd występuje sporadycznie i zwarcie występuje albo w czujniku albo na przewodzie od niego.


Obrazek

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pt wrz 11, 2009 09:47

Dzieki za diagnozę, czyli pewnie trzeba sprawdzić kabelki do wstrysku sterującego i wtedy ewentualnie podmienić inny wtrysk.

[ Dodano: 12 Wrz 2009 11:59 ]
Odłączyłem cakiem wtrysk sterujący i nie ma błędu a samochod jedzie wtryski maja korekcje podobne (0,14-0,2) czyli wskazuje to na ten czujnik, na Vagu nie ustawia dynamicznego kąta wtrysku. Czy mozecie potwierdzic moja diagnoze? dzieki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości