Problem z kopceniem i wyciekiem oleju mkIV TDI 116 km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z kopceniem i wyciekiem oleju mkIV TDI 116 km
Witam tak jak w temacie mam problem z kopceniem i wyciekiem oleju z tyłu silnika w mkIV TDI silnik na pompowtryskach 116km .
Gdy nie daje mu po garach kopci na niebiesko gdy mu depnę zaczyna kopcić na czarno . No i z tyłu silnika wycieka olej . Mechanicy mówią że może to być wina turbiny chciałem zapytać kogoś czy miał tez taki przypadek i bedzie to ta turbina bo niechcę regenerować turbinki jak to nie jej wina . Pozdrawiam
Gdy nie daje mu po garach kopci na niebiesko gdy mu depnę zaczyna kopcić na czarno . No i z tyłu silnika wycieka olej . Mechanicy mówią że może to być wina turbiny chciałem zapytać kogoś czy miał tez taki przypadek i bedzie to ta turbina bo niechcę regenerować turbinki jak to nie jej wina . Pozdrawiam
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
jezeli mowia ze to turbo to sprawdz sobie w pierwszej kolejnosci rury IC czy tam jest duzo oleju i sam IC. a bierze duzo oleju?
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
no a jak z tym olejem? ile go bierze czy mulowaty silnik wiecej info prosze bo tak to nic nikt nie wymysli
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
a czy któryś z mechaników pofatygował się przynajmniej wejść do kanału i zobaczyć tył silnika wraz z turbiną od spodu a następnie od góry skoro stawiają na turbinę, sprawdzili chociażby stan szczelności króćca dopływu oleju na turbinie i spływ oleju z turbiny bo wydaje mi się, że nie,sliwy pisze:Mechanicy mówią że może to być wina turbiny chciałem zapytać kogoś czy miał tez taki przypadek i bedzie to ta turbina bo niechcę regenerować turbinki jak to nie jej wina
ślady oleju w dolocie i przed Ickiem to normalny objaw pod warunkiem, że nie wylało się z węża przy IC sporo tego oleju.
Moim zdaniem trudno jest w obecnych czasach o dobrego mechanika zwłaszcza od TDI więc nie postępuj pochopnie z oddawaniem turbinki do regeneracji, poszperaj, podzwoń, zasięgnij opinii innych odnośnie dobrego fachowca i wtedy posłuchaj jaka będzie jego diagnoza i w jaki sposób podejdzie do sprawdzania silnika.
Ostatnio zmieniony czw wrz 10, 2009 19:51 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
Zimny Chirurg pisze:sliwy napisał/a:
Już czyściłem IC (rura była zaolejona w IC tez olej )
No to turbo złom. Nawet nie masz na co czekać bo jak padnie do konca to moze i silnik paść.
Pamiętaj ze wadliwie pracujaca turbina niszczy też silnik.
Pozdro
ZC
nie koniecznie.
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
witam..
miałem podobny problem..przeczytaj mój temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258868 i tam jest opisane jak sprawdzić turbo...ja tak sprawdziłem i faktycznie miałem padnięte turbo..
powodzenia i daj znać co tam..
pozdrawiam
miałem podobny problem..przeczytaj mój temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258868 i tam jest opisane jak sprawdzić turbo...ja tak sprawdziłem i faktycznie miałem padnięte turbo..
powodzenia i daj znać co tam..
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 17:00 przez szwari, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości