Czy da sie oszukac przeplywomierz?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Czy da sie oszukac przeplywomierz?

Post autor: bradley » wt wrz 08, 2009 09:24

Ludzie zakladaja oporniki w kablach od pompy wtryskowej, zakladaja oporniki w mapsensorze w komputerze to czy da sie zalozyc opornik w kostce od przeplywomierza?
W jakim celu? Wiadomym. Jesli komus pada przeplywomierz to z opornikiem powinno na sztywno pokazywac przykladowe 850mg/str Skoro komputer w notlaufie potrafi dac sztywna wartosc to dlaczego nie zrobic tego opornikiem?
To czekam na odzew opornikowcow :jezor:


P.S. Mam (jeszcze) zdrowy przeplywomierz


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt wrz 08, 2009 20:14

Nie tylko się da ,ale są takie pseudo-boxy.
Mam taki w passacie ,był założony w niemczech.
Sterowanie bierze z przepływki i steruje nastawnik w pompie.
Efekt bardziej niż zauważalny,a skutki exploatacji silnika generalnie mnie nie obchodzą.
Jak padnie to będę szukał innego.(jak wytrzymał w niemczech 2 lata ,to dwa następne też przeżyje).
Nie sądzę żeby zamordował silnik ponieważ nie dodaje momentu z dołu i nie ma dymienia.A wiadomo że najbardziej cierpi silnik przy mapach zwiększających dawkę u dołu (dymienie i obciążenie korb).
Aha ,schemat mam odrysowany.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt wrz 08, 2009 22:13

Widze, ze sie nie rozumiemy. Nie chodzi o zaden opornik w pompie zwiekszajacy dawke, ani oporniki zwiekszajace cisnienie doladowania. Mam program, nie potrzebuje takich wynalazkow. Chodzi o zastapienie piece of shit przeplywomierza opornikiem aby na vagu w grupie 003 zawsze bylo 850 w actual.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt wrz 08, 2009 23:05

bradley pisze:Chodzi o zastapienie piece of shit przeplywomierza opornikiem aby na vagu w grupie 003 zawsze bylo 850 w actual
poproś tunera który robił program - zrobi to bez opornika ;)

BTW - jeśli się wstydzisz ;D masz tu ciekawe materiały - przy odrobinie samozaparcia - wyrzeźbisz to co potrzebujesz ...

http://www.auto-consulting.it/DWN/Mass_ ... sensor.pdf



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt wrz 08, 2009 23:30

Czyli sie da :bigok:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr wrz 09, 2009 19:43

bradley pisze:Nie chodzi o zaden opornik w pompie zwiekszajacy dawke, ani oporniki zwiekszajace cisnienie doladowania
To nie jest opornik,nie oszukuje kompa.
Po prostu zwiększa dawkę bezpośrednio na pompie przy wzroście V-CTRL w przepływce.
Jest wpięty we wtyczkę od pompy i jeden przewód idzie do przepływki.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr wrz 09, 2009 20:01

To moze ktos wypowie sie na temat podpinania diody impulsowej?
Dlaczego taka jazda mialaby byc szkodliwa na dluzsza mete. Jedyna sytuacja gdzie jest wieksza dawka powietrza widziana przez komputer to obroty na biegu jalowym, EGR fizycznie wyjety, n18 zaslepiony. A wiec?
Ostatnio zmieniony czw wrz 10, 2009 09:51 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości