Witam
Przepraszam za brak fachowego słownictwa ale mam problem i chciałbym uzyskać pomoc w postaci informacji celem zaoszczędzenie kupy kolejnych pieniędzy
posiadam golfa III TDI z 1997 roku z sierpnia WVWZZZ1HZWB042834
wybrałem się na wycieczkę do stolicy i urwał się wałek w turbinie regeneracja (korpus pozostał ten sam) plus wymiana filtrów, oleju podłączenie pod VAG-a kosztowała mnie 2500
"zadowolony" wyjechałem od mechanika pod górkę delikatną osiągam na 5- 80 km/h z wyraźnym spadkiem prędkości i tak ciągle z górki 100 pod górkę 60. Wnerwiony wrzuciłem na luz i dałem buta ledwo co zwiększał obroty do 2500 a przy 3000 to prawie nie wzrastały obroty ale kiedy przekroczyły 3200 obr to jakby dostawał cholernego kopa i po wykonaniu tej operacji moc jest na pełnym zakresie obrotów. Osiągnąłem magiczne 120 km/h na prostej i bez spadku prędkości pod górkę (z reguły nie szalałem więc ile to leciało to nie wiem). Zaznaczam że po każdym uruchomieniu czy ciepły czy zimny ta operacje należy wykonać
teraz mechanik chce mi wymienić pompę i przeczyścić nastawnik pompy (na starcie)
zaznaczam przed remontem nic takiego nie było auto lekko na zimnym dymiło a po 2-3 km przestawało
brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
vendor, jak dla mnie problem z przeplywka, po przegazowaniu na 3000 obrotow wywala blad i wchodzi w tryb awaryjny dlatego lepiej ciagnie, poniewaz ustawia dawke powietrza na sztywno,
przede wszystkim dobra diagnostyka a potem dopiero jakies naprawy
poszukaj kogos z forum z vagiem z okolicy i niech to sprawdzi
przede wszystkim dobra diagnostyka a potem dopiero jakies naprawy
poszukaj kogos z forum z vagiem z okolicy i niech to sprawdzi
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Podepnę się do tematu bo mam podobny problem tak mi się wydaje. Dzisiaj rano sprawdzałem ile poleci mój golfik III 1.9 tdi 90km AHU, bez problemu pokazał 180 km/h dalej nie sprawdzałem (brak drogi) spowrotem wracając z ledwoscia wkrecił się na 140 km/h i wyrażnie wydawał się słabszy. Czy to przepływomierz ?
Elektryczny samochód http://madmobil.pl/nowy-nissan-leaf-gen2-elektryczny-samochod/
Przed chwilą wróciłem z krótkiej podróży i już silniczek chodzi normalnie co nie tak że wtedy taki słaby był ?
Auto postało tylko z 1h i już normalnie chodzi
Auto postało tylko z 1h i już normalnie chodzi
Elektryczny samochód http://madmobil.pl/nowy-nissan-leaf-gen2-elektryczny-samochod/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości