Czy da sie oszukac przeplywomierz?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Czy da sie oszukac przeplywomierz?
Ludzie zakladaja oporniki w kablach od pompy wtryskowej, zakladaja oporniki w mapsensorze w komputerze to czy da sie zalozyc opornik w kostce od przeplywomierza?
W jakim celu? Wiadomym. Jesli komus pada przeplywomierz to z opornikiem powinno na sztywno pokazywac przykladowe 850mg/str Skoro komputer w notlaufie potrafi dac sztywna wartosc to dlaczego nie zrobic tego opornikiem?
To czekam na odzew opornikowcow
P.S. Mam (jeszcze) zdrowy przeplywomierz
W jakim celu? Wiadomym. Jesli komus pada przeplywomierz to z opornikiem powinno na sztywno pokazywac przykladowe 850mg/str Skoro komputer w notlaufie potrafi dac sztywna wartosc to dlaczego nie zrobic tego opornikiem?
To czekam na odzew opornikowcow
P.S. Mam (jeszcze) zdrowy przeplywomierz
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Nie tylko się da ,ale są takie pseudo-boxy.
Mam taki w passacie ,był założony w niemczech.
Sterowanie bierze z przepływki i steruje nastawnik w pompie.
Efekt bardziej niż zauważalny,a skutki exploatacji silnika generalnie mnie nie obchodzą.
Jak padnie to będę szukał innego.(jak wytrzymał w niemczech 2 lata ,to dwa następne też przeżyje).
Nie sądzę żeby zamordował silnik ponieważ nie dodaje momentu z dołu i nie ma dymienia.A wiadomo że najbardziej cierpi silnik przy mapach zwiększających dawkę u dołu (dymienie i obciążenie korb).
Aha ,schemat mam odrysowany.
Mam taki w passacie ,był założony w niemczech.
Sterowanie bierze z przepływki i steruje nastawnik w pompie.
Efekt bardziej niż zauważalny,a skutki exploatacji silnika generalnie mnie nie obchodzą.
Jak padnie to będę szukał innego.(jak wytrzymał w niemczech 2 lata ,to dwa następne też przeżyje).
Nie sądzę żeby zamordował silnik ponieważ nie dodaje momentu z dołu i nie ma dymienia.A wiadomo że najbardziej cierpi silnik przy mapach zwiększających dawkę u dołu (dymienie i obciążenie korb).
Aha ,schemat mam odrysowany.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Widze, ze sie nie rozumiemy. Nie chodzi o zaden opornik w pompie zwiekszajacy dawke, ani oporniki zwiekszajace cisnienie doladowania. Mam program, nie potrzebuje takich wynalazkow. Chodzi o zastapienie piece of shit przeplywomierza opornikiem aby na vagu w grupie 003 zawsze bylo 850 w actual.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
poproś tunera który robił program - zrobi to bez opornikabradley pisze:Chodzi o zastapienie piece of shit przeplywomierza opornikiem aby na vagu w grupie 003 zawsze bylo 850 w actual
BTW - jeśli się wstydzisz ;D masz tu ciekawe materiały - przy odrobinie samozaparcia - wyrzeźbisz to co potrzebujesz ...
http://www.auto-consulting.it/DWN/Mass_ ... sensor.pdf
To nie jest opornik,nie oszukuje kompa.bradley pisze:Nie chodzi o zaden opornik w pompie zwiekszajacy dawke, ani oporniki zwiekszajace cisnienie doladowania
Po prostu zwiększa dawkę bezpośrednio na pompie przy wzroście V-CTRL w przepływce.
Jest wpięty we wtyczkę od pompy i jeden przewód idzie do przepływki.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
To moze ktos wypowie sie na temat podpinania diody impulsowej?
Dlaczego taka jazda mialaby byc szkodliwa na dluzsza mete. Jedyna sytuacja gdzie jest wieksza dawka powietrza widziana przez komputer to obroty na biegu jalowym, EGR fizycznie wyjety, n18 zaslepiony. A wiec?
Dlaczego taka jazda mialaby byc szkodliwa na dluzsza mete. Jedyna sytuacja gdzie jest wieksza dawka powietrza widziana przez komputer to obroty na biegu jalowym, EGR fizycznie wyjety, n18 zaslepiony. A wiec?
Ostatnio zmieniony czw wrz 10, 2009 09:51 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości