Wymiana rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

triCKy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: czw lip 02, 2009 18:25
Lokalizacja: Ck

Wymiana rozrządu

Post autor: triCKy » pn wrz 07, 2009 07:22

Nurtuje mnie jedno pytanie, czy po kompletnej wymianie rozrzadu mozliwe jest to zeby silnik zaczal chodzic inaczej (wydaje mi sie ze glosniej) na wolnych obrotach?



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » pn wrz 07, 2009 08:28

Jesli wymiana zostala przeprowadzono nie fachowo moze silnik chodzic glosniej , gorzej zapalac i wiecej palic.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn wrz 07, 2009 09:02

Może po wymianie chodzić głośniej jeśli jest nie ustawiony kat wtrysku, albo przed wymiana był źle ustawiony a teraz jest ok i wydaje ci się że chodzi głośniej.Najlepiej sprawdzić vagiem jaki jest kąt wtrysku ustawiony.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn wrz 07, 2009 09:21

triCKy, na poczatek sprecyzuj jakiego silnika to dotyczy bo nie wiemy o czym mówimy , w temacie masz odznaczone że to silnik na pompkach ???


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

triCKy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: czw lip 02, 2009 18:25
Lokalizacja: Ck

Post autor: triCKy » pn wrz 07, 2009 16:03

silnik to AJM czyli pompowtryski, no wlasnie jesli chodzi o zle ustawienie to nie wiem ale mechnik jest dobry i od zawsze zajmowal sie elektromechanika, takze nie wiem, ale podjade dzisiaj do niego i zapytam. silnik jak narazie palic wiecej nie pali a przynajmnije tego nie zauwazylem bo dopiero zrobilem 200 km po wymianie.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt wrz 08, 2009 12:28

triCKy pisze:silnik to AJM czyli pompowtryski
Podjedź do tego mechanika i spytaj czy ustawił kąt synchronizacji po wymianie paska rozrządu i ile ten kąt wynosi.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt wrz 08, 2009 13:23

homsky pisze:ustawił kąt synchronizacji po wymianie paska rozrządu i ile ten kąt wynosi.
Racja,racja
kąt synchronizacji to przecież wartośc która informuje o poprawności ustawienia rozrządu, na VAG'u ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1

po wymianie rozrządu to może być przyczyną, VAG i niech sprawdzi Ci tą wartość. Ja też mam AJM, podpytam Cie jeszcze co masz na myśli jako wymiana rozrządu? KPL. w postaci paska, napinacza, tłumika drgań oraz pompy wody?

Ogólnie PD głośno chodzą więc jeśli kąt będzie poprawnie ustawiony,korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15 ja się bym nie martwił i jeździł :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 223 gości