AFN ciezko odpala na cieplym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: zineq » ndz wrz 06, 2009 21:07

witam stalo sie to po podmianie kompa drugi tez afn na zimnym pali od strzala na cieplym musze krecic z 7 sec ;/ kat wtrysku jest taki jak ma byc ;/



Porfiry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 07, 2009 15:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Porfiry » ndz wrz 06, 2009 21:50

cześć!
mam podobnie, na zimnym pali od razu a na ciepłym trochę muszę pokręcić ale nie aż 7 sekund...



sugestia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 21:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sugestia » ndz wrz 06, 2009 22:13

kolega to miał w afn golf 3 wymieniał wtryski regenerował pompę aż wkońcu pojechał do tunera, bo to jakaś fabryczna wada afn i z czasem się ujawnia, poprawili mu program i dodatkowo chiptuning i teraz śmiga jak talala. Zadzwońcie sobie do daniela z ttc (kraków) bo on mu to zrobił. www.ttc.pl



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: tomch » ndz wrz 06, 2009 22:22

zineq pisze:kat wtrysku jest taki jak ma byc ;/
a dawka paliwa nie za mała? To poczytaj



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: AFN ciezko odpala na cieplym

Post autor: PinkFloyd » ndz wrz 06, 2009 22:36

zineq pisze:witam stalo sie to po podmianie kompa drugi tez afn na zimnym pali od strzala na cieplym musze krecic z 7 sec ;/ kat wtrysku jest taki jak ma byc ;/
Najczesciej takie kroki- regeneracja rozrusznika, kopsniecie vagiem dawki rozruchowej na maxa jak nie pomorze zmiana dawki przez korektę mapy i bedzie ok.



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » ndz wrz 06, 2009 22:38

jak podniesc dawke vagiem ??

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1756.html tak jakby z poczatku nie dostawal paliwa



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz wrz 06, 2009 22:43

zineq pisze:jak podniesc dawke vagiem ??

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1756.html tak jakby z poczatku nie dostawal paliwa
select/egine/login/12233/adaptacje/kanał 5 wpisujesz wartośc przez dodawanie na maxa az do takiej kiedy vag ja odrzuci to bedziesz wiedział jaka jest max. W nowszych VW standard to 32768 a max to 33267 nie wiem jak w AFN ale dojdziesz

[ Dodano: Nie 06 Wrz, 2009 ]
P.S. musisz mieć pełną wersje vaga to zmian w adaptacji.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 22:44 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » ndz wrz 06, 2009 22:58

no i chyba w tym porblem a ma ktos informacje co moge zmienic w kompie ?? jak przeprowadzic adaptacje pompy wtryskowej itp ?? b0 zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » ndz wrz 06, 2009 23:00

PinkFloyd pisze:standard to 32768
lub 128 - chyba, że się mylę

[ Dodano: 06 Wrz 2009 23:02 ]
zineq pisze:jak przeprowadzic adaptacje pompy wtryskowej itp ?? b0 zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym
No przecież kolega PinkFloyd już dokładnie ci to wyjaśnił


www.elektrotom.eu

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz wrz 06, 2009 23:11

tomch pisze:
PinkFloyd pisze:standard to 32768
lub 128 - chyba, że się mylę

[ Dodano: 06 Wrz 2009 23:02 ]
zineq pisze:jak przeprowadzic adaptacje pompy wtryskowej itp ?? b0 zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym
No przecież kolega PinkFloyd już dokładnie ci to wyjaśnił
No tak przypomniałem sobie 128 w starszych TDI :bigok:



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz wrz 06, 2009 23:24

zineq pisze:zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym
zmieniłeś na taki sam (numery VW/Audi i Bosch) ??



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » ndz wrz 06, 2009 23:29

z passata afn o koncowce gl na ibize afn o koncowce EK



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn wrz 07, 2009 07:49

No ja mam podobny problem z afn-em facet z zaufanego serwisu diesla mówił że wina są mapy rozruchu na ciepłym silniku i wystarczy je poprawić i bedzie git.Niestety taka operacja jest dosć kosztowna ok 400 pln :crazy: , jak na razie sobie odpuściłem bo musze pompę uszczelnić.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pn wrz 07, 2009 21:24

nastawianie vagiem nic niedaje ;/ ma ktos pomysl jak to zrobic nastawnikiem ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości