Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14292
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
sciemniacz
- Nowicjusz

- Posty: 13
- Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
- Lokalizacja: Książki
Post
autor: sciemniacz » czw wrz 03, 2009 09:03
szatanek pisze:sciemniacz napisz jeszczew którym z czujników mierzyłeś cisnienie oleju u mechanika, w podstawie filtra czy w głowicy ? A to 1,5 bara to było na ciepłym silniku?
ciśnienie mierzyłem na pełnym nagrzaniu silnika i w głowicy
-
Semian
- Gadatliwa bestia

- Posty: 887
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
-
Kontakt:
Post
autor: Semian » czw wrz 03, 2009 12:21
mozliwe tez ze licznik sie uszkodzil i dlatego takie rzeczy sie dzieja , przynajmniej ja tak mialem , wymienilem na dobry i jest spokoj
projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710
-
sciemniacz
- Nowicjusz

- Posty: 13
- Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
- Lokalizacja: Książki
Post
autor: sciemniacz » czw wrz 03, 2009 14:35
mam problem z panewką bo te numery co podał MICHAŚ 1977 jest niepełny bo wszystkie numery VW są 9-cyfrowe i pełny numer tej panewki to GCO 026 501 a licznik też wymieniałem od innego jeżdżącego gdzie nic się nie działo
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 21:25 przez
sciemniacz, łącznie zmieniany 4 razy.
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14292
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » czw wrz 03, 2009 18:08
mam problem z panewką bo te numery co podał MICHAŚ 1977 panewka ma średnice 49mm a ja mam wałek 43mm i numer tej panewki(43mm) jest VW-GCO 026 501 a zamiennik ma numer 07 3068 STD jak się mylę to mnie poprawcie a cha licznik też wymieniałem od innego jeżdżącego gdzie nic się nie działo
sciemniacz, nie wiem kto Ci tak mówił,ale źle mówił.

Jest to panewka,którą wyjąłem z silnika,nową włożyłem z takim numerem,jaki Ci podałem wcześniej.
Oto dowód:

Ktoś Cię robi w bambuko

Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 19:50 przez
Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski

-
sciemniacz
- Nowicjusz

- Posty: 13
- Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
- Lokalizacja: Książki
Post
autor: sciemniacz » pt wrz 04, 2009 21:30
MICHAŚ 1977 przepraszam za zamieszanie

emocje opadły bo panewke w końcu dostałem tylko musiałem podać ten cały numer miałem troszkę zamieszania w sklepie z tym numerem zamiennika i rozmiarem ale potem sprzedawca się przyznał że się zamotał
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14292
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
sciemniacz
- Nowicjusz

- Posty: 13
- Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
- Lokalizacja: Książki
Post
autor: sciemniacz » sob wrz 05, 2009 17:15
panowie ciśnienia nie mierzyłem ale efekt jest taki że przy obrotach 2100 do 2500 nie zapala mi się kontrolka więc jest wszystko ok

-
Biperr0
- I choose You!

- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
-
Kontakt:
Post
autor: Biperr0 » śr cze 30, 2010 23:04
Pozwolę sobie odkopać temat
Miałem taki sam problem z kontrolką i oglądałem wałek i się kręcił więc myślę pompa siada.Dzisiaj wymieniłem pompę oleju i jak odpaliłem silnik to obroty spadły i lampka od oleju nie chciała zgasnąć! Wtedy zajrzałem na wałek - a tu stoi w miejscu

Jutro się za to zabiorę ale tak mnie to nurtuję czemu akurat jak wymieniłem pompę to się zaczęło psiuć

Może ktoś podpowie ?
-
arwam
Post
autor: arwam » czw lip 01, 2010 09:34
Biperr0, możesz zrobić foto wałka który stanął?
-
Biperr0
- I choose You!

- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
-
Kontakt:
Post
autor: Biperr0 » czw lip 01, 2010 09:51
Nie umiałem znaleźć lepszego zdjęcia ale chodzi mi o te koło.Chyba nie ma innego napędu pompy oleju
[ Dodano: 01 Lip 2010 09:58 ]
Zamówiłem sobie ten numer panewki co Michaś podał ale w sklepie powiedzieli że jest za krótki.Ale po zamienniku zamówili.Powiedzieli mi że to jest tulejka jakiegoś zaworu
[ Dodano: 01 Lip 2010 15:47 ]
Ale pompy nie można inaczej wsadzić ? Czy może tą dziurka co jest w szyjce pompy co wchodzi do środka bloku to trzeba jakoś specjalnie nakierować ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości