przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pt sie 28, 2009 11:33




Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt sie 28, 2009 16:57

w grupie 000 w 2 kolumnie od lewej powinno byc 49-51 wiec ciut masz za duzo ale ja mam 54-57 i tez jest ok, w 4 od lewej wymagane jest 15-45 co oznacza odpowiednio 3-9mg/skok gdzie czym blizej 15 tym dawka paliwa jest wieksza u ciebie wydaje mi sie troche malo, w 10 od lewej powinno byc 69-117 co oznacza odpowiednio 230-390mg/skok a u ciebie jest 140 czyli za duzo, piszesz ze w tdi timing masz na zielonej to masz przyspieszony i pewnie glosniej klekocze, czytalem gdzies kiedys ze niekiedy wine za przeladowania ponosi zly kat wtrysku ja na twoim miejscu bym od tego zaczal, i jeszcze jedno pytanie kat wtrysku sprawdza sie przy temp. powyzej 80 stopni plynu chlodzacego i w grupie 000 ale w basic settings nie normal, a ty jak to zrobiles?
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 17:17 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pt sie 28, 2009 21:45

witaj

logi robilem na cieplym 90stopni pluz zablokowane nastawy



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt sie 28, 2009 23:20

Z kątem śmigaj do niebieskiej . Sztanga o jeden obrót do wydłużenia!



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » czw wrz 03, 2009 17:22

u mnie overboosty zniknęły powymianie filtra paliwa , nie wiem jak to wytłumaczyć ? teraz na wskażniku jest 1,1 bara spada na 0,8 i normuje sie na 0,95 , a przed wymianą filtra było 1,5 bara spadało na 0,7 i normowało się na 0,95 , przy wymianie filtra paliwa odpinałem przepływke może coś nie łączyło ?


AFN+ 137/305 & 1.8t

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » czw wrz 03, 2009 22:26

dzis wziolem sie za kąt wtrysku poluzowalem 3 śruby cofnolem maxymalnie a tam lekko pod zielona linie na tdi timing a po ustawieniu na srodek max do gory poza skale ;/ oco kaman ?? rozrzad przestawiony ?? i zaczol dlugo zapalac; /



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw wrz 03, 2009 23:55

hehe tu skok nawet o 1mm robi duży skok na wykresie!! Nawet szybkie dokręcanie śrub przestawia o kawałek> więc robimy to powoli!! > W końcowej fazie to będziesz tylko leciutko pukał w klucz> a ruch pompy będzie niewidoczny > pamiętaj żeby silnik miał przynajmniej 80 stopni. Luzujemy 3 śruby a 4-tą na chwilę tylko puszczamy > robimy to na zapalonym silniku > nastawy w vagu mają być zablokowane >>> przez całą operację zapewniamy stabilne oparcie pompy > tak żeby nam nie uciekała. To jest silnik AFN >>> w takim jak mój reguluje się na zgaszonym silniku(AHF,ALH itp).

Najlepiej lapka postaw sobie gdzieś na silniku > patrz na wykres jak będziesz przekręcać pompe.
Faktycznie może być taka sytuacja że pompa była źle ustawiona > zobacz czy nacięcie pompy pokrywa się ze znakiem w okienku skrzyni biegów >>> i najlepiej by był odkręcić na chwilę pokrywkę zaworów i zobaczyć jak nacięcie na wałku stoi w tym czasie >> jeżeli wał i wałek sie zgadzają to konieczna jest zmiana pozycji koła pompy > o 1 ząb > tylko zobacz w którą stronę ci brakuje regulacji> bo może koło pompy było odkręcane (trzpień w takiej sytuacji wlezie idealnie w otwór)>>> a jak nie chcesz odkręcać pokrywki zaworów to podaj nam wartości nr 2 i 3 z grupy 004 vag.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 00:23 przez fleshu, łącznie zmieniany 4 razy.



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pt wrz 04, 2009 20:04

dzisaj zauwarzylem ze auto przeładowuje bardziej jak jest cieply

i przy cieplym silniku jest drastyczny dzwiek dochodzacy z okolic rozrzadu na zimnym tego niema ;/ http://w428.wrzuta.pl/film/8FzO2edVwYT/mov01749 moze ktos mial podobny przypadek ;/



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob wrz 05, 2009 12:18

u mnie podobny dzwiek byl kiedy uszkodzony element zaznaczony na foto, jest to jakis napinacz paska



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob wrz 05, 2009 12:21

to nie żaden napinacz paska tylko wężyk odmy idący od zaworu regulującego ciśnienie skrzyni korbowej na pokrywie rozrządu do rury powietrza do turbiny.


Obrazek

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob wrz 05, 2009 12:22

napewno?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob wrz 05, 2009 12:39

na 100%, ale chwila, to co zostało zaznaczone na foto bo w kółku jest napinacz a na strzałce przewód odmy więc co miał na myśli autor foto ?

[ Dodano: 05 Wrz 2009 12:44 ]
jeśli autor miał na myśli ten teleskop z napinacza to po cholerę przedłużał tę strzałkę z odmy ?, jeśli terkocze to sprzęgło alternatora do wymiany aby nie rwało paska i teleskopu.
Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2009 12:40 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob wrz 05, 2009 13:14

chodzi o napinacz w kolku mi to on tak terkotal wystarczylo go reka docisnac i juz bylo cicho, wyrabia sie w nim jak dobrze pamietam gumowo plastikowa tuleja lub obie i jest jak jest
Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2009 13:20 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » sob wrz 05, 2009 18:39

ja niemam czegos takiego silnik z audi a4 pozbawiony tego pasek idzie do alternatora przez pompe wody i pasowke na wale

ma ktos jakis schemat jak ustawic dobrze rozrzad w afn ?? i jakies sposoby na blokade pompy ??

[ Dodano: 05 Wrz 2009 21:23 ]
dzis zrobilem logi

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1754.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1755.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1756.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1757.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1758.html

[ Dodano: 05 Wrz 2009 21:27 ]
dodam ze na cieplym trzeba dlugo krecic ;/
Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2009 18:40 przez zineq, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości