VAG, oraz blokada rozrzadu?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » śr wrz 02, 2009 18:56

Niezle synchronizujesz wal korbowy z walkiem rozrzadu. :grin: Profesionalnie to szczelinomierzem wyrownujesz dodatkowo ten plaskownik zeby walek byl idealnie zsynchronizowany :bigok:
fleshu pisze:Blokada nie musi mieć tego nacięcia, tak jak napisałem wystarczy płaski klucz, wkładasz w nacięcie w wałku> równolegle do głowicy.
Ale i tak najlepsze jest to :grin: kabaret :grin: :grin:
fleshu pisze:pompa to kwestia sprawdzenia sobie najmniejszym palcwem ręki


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » śr wrz 02, 2009 22:01

scols11 pisze:Profesjonalnie to szczelinomierzem wyrownujesz dodatkowo ten plaskownik zeby walek byl idealnie zsynchronizowany
:grin: jak to do mnie to ten płaskownik idealnie pasował a wcześniej służył do wymiany uszczelniaczy , (no i był pod ręką) . Dobrze że nie napisałem jak napinałem pasek zoz... bo mógłbym przebić "mały palec" i Parę osób paraliż by złapał ze śmiechu :grin: /musiałem szybko wymienić uszczelkę pod głowicą i stąd takie metody , silnik śmiga płynu nie wywala/ :bigok: :dol: :dol: :dol: tak myślałem :pub:
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 22:09 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » śr wrz 02, 2009 22:06

Tomasz Bis, spoko, zle Cie zrozumialem :pub:


Magik123, tu masz blokady ktore Cie interesuja, kopia z ksiazki:
Obrazek



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw wrz 03, 2009 00:13

Wiem że sposób może opisałem niezbyt dobry > ale ja k pasek skoczy o 2 ząbki 600 km od domu to można się ratować > napisałem że niekoniecznie są potrzebne oryginalne blokady > wskazane jest je mieć > ale nie każdego stać na kupno > chyba że używa ich do codziennej pracy >>> a szczelinomierz to drobna przeginka > to jest pasek a nie łańcuszek >> możecie się pośmiać dalej > szkoda że to forum robi się takie samo jak inne....
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 00:14 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Magik123

Post autor: Magik123 » czw wrz 03, 2009 06:35

Mieniu_69, wielkie dzieki za to, o to mi własnie chodziło, takie cos mi dorobia, a jeszcxze moze wiesz jaka grubosc ma ten płaskownik w miejscu tego wezszego brzegu?
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 06:35 przez Magik123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw wrz 03, 2009 07:48

fleshu, co innego w tere nie co innego jak kolega pyta sie jak to dobrze zrobic w domu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw wrz 03, 2009 07:52

Magik123, wlanie nie ma tego w ksiazce, zmierze w pracy grubosc pletwy i dam Ci znac.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » czw wrz 03, 2009 17:42

fleshu, trzeba było wspomnieć na początku że to była " partyzantka na ulicy " bo potem to już tak leci , terz mi się Parę razy oberwało :grin:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw wrz 03, 2009 18:23

Magik123 pisze:jaka grubosc ma ten płaskownik w miejscu tego wezszego brzegu
Mierzylem dzis , ma 4,2mm



Magik123

Post autor: Magik123 » czw wrz 03, 2009 20:00

Bóg zapłac :pub:

A jesli juz temat podciagniety, to zapytam o jeszcze jedna rzecz, otorz dzis z rana ok 7 jak odpalałem, to kurde dosc długo musiał pokrecic ok 5s i dopiero odpalił, puscił przy tym troszke chmurke, ale to chyba z tego ze poleciało troche ropki, po 10 minutach go zgasiłem bo byłem w pracy, i po pracy ok 18:30 wsiadam do auta, przekrecam kluczyk, rozruch i odpalił dosłownie po obrocie wału.
I teraz zapytam, bo w sumie noce i ranki sa chłodne, a w dzien było dosc ciepło, czy wyjmowac swiece i je sprawdzac? Lub jak sprawdzic napiecie idace do swiec, skoro grzeja tylko przy danej temp?
Bo zaworek na filtrze pomijam, skoro po całym dniu odpala od strzała.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » czw wrz 03, 2009 20:37

Magik123, kat wtrysku sprawdzony??


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw wrz 03, 2009 20:37

warunek sprawdzania: całkowicie naladowany akumulator i napiecie na swiecach. odlaczyc przewod zasilajacy swiec zarowych i podlaczyc aperomierz. odlaczyc przewod o czujnika temperatury silnika. wlaczyc zaplon, amperomierz powinien wykazywac popbor pradu okolo 48 A. Przy innych wartosciach:
36 A - jedna nie grzeje
24 A - dwie nie grzeja
12 A - trzy nie grzeja
0 A - zadna nie grzeje
Takie wartosci pradu sa osiagane tylko przy napieciu akumulatora ponad 11,5 V



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości