Audi A2 1,4 TDI 75 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TOMK555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 17:38
Lokalizacja: Śląsk

Audi A2 1,4 TDI 75 KM

Post autor: TOMK555 » śr sie 26, 2009 15:24

Wymieniłem u żony w samochodzie filtr paliwa,na filtr firmy Knecht,po wymianie fitra auto nie zawsze chce odpalać,po zamianie filtra na stary też raz odpala a raz nie chce,na vagu nie pokazują się żadne błędy.Co może być tego przyczyną



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » śr sie 26, 2009 16:09

Według mnie zapowietrzony układ... Wlałeś paliwo do filtra przed podłączeniem do układu? Założyłeś uszczelkę pod zaworkiem?



Awatar użytkownika
Waluch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2567
Rejestracja: czw lip 06, 2006 12:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Waluch » śr sie 26, 2009 16:20

Tak jak kolega wyżej pisze, przyczyną jest najprawdopodobniej zapowietrzony układ paliwowy.

Zawsze przy wymianie fitra warto jest go zalać paliwem, wtedy od razu auto odpali i nie będzie większych problemów.

tu mamy fotoporadę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10827



TOMK555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 17:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: TOMK555 » śr sie 26, 2009 16:56

Przed założeniem zalałem filtr paliwem,zrobiłem wszystko jak jest opisane w linku powyżej,nie wiem o jaką chodzi uszczelkę(nie było tam żadnej zdejmowanej uszczelki,jest ale przymocowana na stałe



Magik123

Post autor: Magik123 » śr sie 26, 2009 19:39

A ja bym sprawdził kolego przewody przyłaczeniowe, czy wszystko jest dobrze i szczelnie załozone, mozliwe ze ktorys przepuszcza powietrze.



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Post autor: owcy2 » czw sie 27, 2009 08:37

Od góry na tym zaworku czarnym jest taki o-ring (a raczej 2) i jego trzeba wymienić bo inaczej może się zapowietrzać.



TOMK555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 17:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: TOMK555 » czw wrz 03, 2009 15:13

Przepuszczał zaworek,po wymianie zaworka wszystko jest ok.



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw wrz 03, 2009 15:20

Czyli jednak dobry trop obraliśmy :bajer: Gratulujemy naprawy :bajer:



przem2003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 20:52

Re: Audi A2 1,4 TDI 75 KM

Post autor: przem2003 » sob lip 23, 2011 22:11

hej koledzy jaki zaworek , bo ja mam ten sam problem wymieniełem filtr paliwa i zapowietrza sie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Audi A2 1,4 TDI 75 KM

Post autor: Adamm » sob lip 23, 2011 23:48

a w filtrze paliwa nie bylo w komplecie 2 oringow? wymieniles na takim plastiku ktory jest na zawleczke ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości