Jakiej firmy filtry??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stefan1989
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
Lokalizacja: Radom, Warszawa

Post autor: stefan1989 » wt wrz 01, 2009 09:20

To mam teraz 3 pytanka.
1. Czy stosował ktoś taki filtr??
http://moto.allegro.pl/item707977602_fi ... ltron.html
2. Czy podczas wymiany filtra paliwa, przed montażem trzeba go napełnić paliwem??
3. To może się wydawać śmieszne ale zapytam, czy da się wymienić w AJM filtr oleju bez spuszczenia oleju??



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt wrz 01, 2009 09:25

stefan1989 pisze: 2. Czy podczas wymiany filtra paliwa, przed montażem trzeba go napełnić paliwem????
odwrotnie, wpierw opróżnić, wyczyścić, następnie włożyć filtr (jeżeli z wkładem) i na końcu zalać ON, jeżeli nie jest z wkładem tylko kompletny to zamontować, podłączyć przewody a na końcu zalać
stefan1989 pisze: 3. To może się wydawać śmieszne ale zapytam, czy da się wymienić w AJM filtr oleju bez spuszczenia oleju??
a po co taki zabieg??? generalnie da się
Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 09:26 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stefan1989
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
Lokalizacja: Radom, Warszawa

Post autor: stefan1989 » wt wrz 01, 2009 09:34

Filtr paliwa to cała ta puszka a nie wkład. A jeżeli chodzi o ten zabieg, to potrzebny mi jest samochód w wsadzę na parę dni tego filtrona, a za tydzień bym go wymienił na mann lub orginał z ASO bo to są nie duże pieniądze więc pytam się dlatego, bo nie wiem czy będę musiał spuszczać olej. A jak dokręcacie ą tą plastikowa obudowę filtra oleju?? rękoma czy macie klucz dynamometrycznym?? Bo z tego co mi wiadomo tam jest podana siła z jaką należy to dokręcić.



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » wt wrz 01, 2009 09:39

stefan1989 pisze:potrzebny mi jest samochód w wsadzę na parę dni tego filtrona, a za tydzień bym go wymienił

Pojeździj jeszcze te pare dni na starym oleju, przecież nic się nie stanie,no chyba że w tydzień zrobisz min 2000km, lub auto masz dopiero zakupione z niewiadomego źródła.

Przy samej wymianie filtra oleju nie musisz wymieniać , jednak musisz liczyć się z tym że troche go wypłynie podczas demontażu + olej w nim samym a będzie to pewni ok 1L.
Pozdro
Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 09:43 przez tomch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt wrz 01, 2009 09:40

stefan1989 pisze:Filtr paliwa to cała ta puszka a nie wkład. A jeżeli chodzi o ten zabieg, to potrzebny mi jest samochód w wsadzę na parę dni tego filtrona, a za tydzień bym go wymienił na mann lub orginał z ASO bo to są nie duże pieniądze więc pytam się dlatego, bo nie wiem czy będę musiał spuszczać olej. A jak dokręcacie ą tą plastikowa obudowę filtra oleju?? rękoma czy macie klucz dynamometrycznym?? Bo z tego co mi wiadomo tam jest podana siła z jaką należy to dokręcić.
ja na twoim miejscu spokojnie poczekłbym do terminu wymiany oleju i wtedy wymienił filtr i wcale nie trzeba klucza dynamometrycznego, wystarczy na wyczucie



Awatar użytkownika
stefan1989
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
Lokalizacja: Radom, Warszawa

Post autor: stefan1989 » wt wrz 01, 2009 09:41

No to tak zrobię. A tak z ciekawości to wymieniał ktoś ten filtr oleju bez spuszczenia oleju?? :helm:



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt wrz 01, 2009 13:43

stefan1989 pisze:No to tak zrobię. A tak z ciekawości to wymieniał ktoś ten filtr oleju bez spuszczenia oleju?? :helm:
nie bo nigdy nie mialem takiej potrzeby i wydaje mi sie to bezzasadne i tobie tez to odradzam lepiej wymien calosc tzn. olej i filtr, dodatkowo powinienes tez f.powietrza i paliwa ot taki ,,maly przeglad''



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt wrz 01, 2009 14:10

antojuja pisze: taki ,,maly przeglad''
jeżeli już mówimy o tym to pójdźmy dalej - wymiana rozrządu



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt wrz 01, 2009 14:36

mettenos pisze:antojuja napisał/a:
taki ,,maly przeglad''


jeżeli już mówimy o tym to pójdźmy dalej - wymiana rozrządu

i przeglad zawieszenia, układu hamulcowego :helm:

[ Dodano: 01 Wrz 2009 14:38 ]
stefan1989 pisze:A tak z ciekawości to wymieniał ktoś ten filtr oleju bez spuszczenia oleju??
zrob tak jak ksiazka pisze a nie rozdrabniaj tego. Wymiana oleju + filtra, nie ma na raty. :chytry:



Awatar użytkownika
stefan1989
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
Lokalizacja: Radom, Warszawa

Post autor: stefan1989 » wt wrz 01, 2009 17:50

Ja kupiłem samochód po servisie, nowy rozrząd, filtry, olej. Od zakupu minęło 10000km więc robię wymianę oleju i filtrów. teraz mam najechane 220000km, samochód od pierwszego właściciela, niemca, i osobiście po niego byłem.



Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » wt wrz 01, 2009 22:30

Ja zawsze korzystałem tylko z MANN'a i zawsze byłem bardzo zadowolony.


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości