Jeżeli masz silnik AGR to będą problemy nie tylko mechaniczne ale też programowe, bo nie masz zmiennej geometrii łopatek turbiny
Jeżeli ALH to pewnie i dałbyś rade wsadzić inne turbo, ale samo turbo Ci mocy nei zwiększy - program, wtryski, a turbo zostaw raczej na koniec
Turbina z auta 90KM a 105KM jakie są różnice.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
każde nowe turbo, obojętnie czy z BKC czy BKD ma inną flanszę wydechową, już nie wspominając o wydajności, przy silniku BKC nic nie zyskasz a i tak musisz zmienić flanszę wydechową oraz wylot powietrza doładowanego, wydajnością one większą nie grzeszą więc nasuwa się pytanie - po co ? Przetrzep strony motoallegro.pl i tam sobie popatrz jak to wszystko wygląda - to nic trudnego a łatwo się zorientować co i w jakim stopniu Ci podpasuje !
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 23:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości