![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Zmieniłem turbine razem z grucha podcisnienia, przepływomieze z 4 zakłądałem, zawury sterowania turbina tez z 4, tak samo zawur sterownaia erg z 4 (mało tego erg zatykałem jak pisze w necie i ruznicy nie było) , wezyki od podcinienia nowe załozyłęm, wtrysk sterujacy zmieniłem, komputer sterujacy (pod szyba) .....
Dwie zeczy jakie mnie zastanawiaja to ze gdy
- Odłkocze czujnik cisnienia w interculerze auto jezdzi bez zadnych zmian turbo chodzi jak chodziło a jak podłocze jeszcze kompa pod samochód i ustawie na grupe 11 nadal jadąc z odłoczonym czujnikiem pokazuje zerowe doądowanie a auto jedzie jak jezdzi na dodzien po podłoczeniu spowrotem czujnika doładowanie jest prawidłowe jak w ubryce obok ponad 2 a dalej niema nawet minimalnej zmiany jest jak byo.
TO TEN CZUJNIK: http://odsiebie.com/pokaz/5157615---34ff.html
- Czy przez to ze zrobiłem 1000km z zatkanym katem cos sie mogło stac
Dodam jeszcze ze auto zawsze pali na dotyk rano nawet pełnego obrotu nie zrobi tylko kluczy przekrec i juz pali nic nie dymi.
Bardzo prosze o podpowiedz co sie mogło stac bo przez puł roku zmieniłem juz wsszystko co mozliwe a do nizego nei doszłem wtopiłem juz kupe kasy a nadal lipa z góry wielkie dziek za podpowiedzi i przeprasam za mały mentlik w tym co napisałem pozdrawiam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)