wymiana paska rozrządu--pytania i sugestie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » czw sie 27, 2009 22:09

wymiana poszła znakomicie :bigok: wszystko gra jak nalezy troche bylo ustawiania i korekcji ale jakoś dało sie ustawić:)na kolejne 60tys jest spokoj



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sie 27, 2009 22:19

glowka123 pisze:wymiana poszła znakomicie :bigok: wszystko gra jak nalezy troche bylo ustawiania i korekcji ale jakoś dało sie ustawić:)na kolejne 60tys jest spokoj
Podjedź jeszcze do pompiarza,żeby skorygował kąt wtrysku,bo tego zapewne nie robiłes :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » pt sie 28, 2009 06:42

Michaś_1977 pisze: Podjedź jeszcze do pompiarza,żeby skorygował kąt wtrysku,bo tego zapewne nie robiłes :chytry:
ale ja ustawiałem sobie wszystko na swoich znakach ktore sam zrobilem kolektorem i wszystko złozyłem tak jak bylo bo kolo pompy mialem zablokowane w okienku w skrzyni wbity klin a rozrzadu walek wogole nie drgał



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sie 28, 2009 11:00

glowka123 pisze:Michaś_1977 napisał/a:

Podjedź jeszcze do pompiarza,żeby skorygował kąt wtrysku,bo tego zapewne nie robiłes :chytry:
ale ja ustawiałem sobie wszystko na swoich znakach ktore sam zrobilem kolektorem i wszystko złozyłem tak jak bylo bo kolo pompy mialem zablokowane w okienku w skrzyni wbity klin a rozrzadu walek wogole nie drgał
Wszystko O.K,ale kąt wtrysku mógł ulec zmianie nawet przez mocniejsze lub słabsze naciągnięcie paska.Poza tym,czy masz pewność,że wcześniej był dobrze ustawiony?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » pt sie 28, 2009 11:46

a kąt wtrysku co tak wogole robi???



arwam

Post autor: arwam » pt sie 28, 2009 13:31

glowka123,

kąt wtrysku to to samo co zapłon w benzynie



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » pt sie 28, 2009 15:19

tak właściwie dobrze odpala zimny czy ciepły zawsze ok



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » pt sie 28, 2009 20:50

tłumacz upartemu



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » pt sie 28, 2009 22:25

suhhar pisze:tłumacz upartemu
jak wszystko chodzi bez zarzutu to po jakiego wała grzebać



hadra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt mar 03, 2009 21:12
Lokalizacja: Pissouri

Post autor: hadra » ndz sie 30, 2009 14:21

hej, a jak mam poznac czy rozrzad jest do roboty czy nie? nie mam pojecia kiedy byl robiony? auto ma 28K na liczniku, podejrzewam ze to jest 328Kk. jak kupilem mechanik mowi ze jest rozrzad jest ok! od tamtego momentu zrobilem okolo 23k. a nie chce zeby mi strzelil!! sa jakies sposoby jak poznac czy rozrzad jest do roboty? dzieki za pomoc, pozdrawiam



arwam

Post autor: arwam » ndz sie 30, 2009 14:27

hadra,

rozrząd sięrobi zawsze po kupnie auta nawet jak jeszcze są widoczne napisy na pasku.
w tej kwestii nigdy siepoprzedniemu właścicielowi nie wierzy bo jak pasek strzeli to już będzie po ptakach

[ Dodano: 30 Sie 2009 14:28 ]
glowka123 pisze:suhhar napisał/a:
tłumacz upartemu
jak wszystko chodzi bez zarzutu to po jakiego wała grzebać
jak przyjdą mrozy to Ci wtedy sie zapytam.
I nie pytaj dlaczego spalanie Ci wzrosło.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 30, 2009 14:56

glowka123 pisze:jak wszystko chodzi bez zarzutu to po jakiego wała grzebać
Po takiego wała,żeby było jeszcze lepiej,ale jak nie chcesz,to co tu po naszych radach...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » ndz sie 30, 2009 18:14

hmm no wiem ze bedzie inna sprawa jak bedzie mróz.ja bym pojechał do mechanika z tym ale wątpie ze w moim mieście wogole coś z tym zrobia.czytałem na forum że samemu można to zrobić???



arwam

Post autor: arwam » ndz sie 30, 2009 19:22

glowka123 pisze:czytałem na forum że samemu można to zrobić???
tak można to samemu zrobić w dwóch wypadkach:
albo masz czujnik zegarowy i umiesz się nim posługiwać albo masz spore doświadczenie i umiesz ustawić na ucho z uwzględnieniem koloru spalin przy porannym rozruchu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości