szarpniecia przy wysokich obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
didmajster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 23, 2009 09:56
Lokalizacja: Pałuki
Kontakt:

szarpniecia przy wysokich obrotach

Post autor: didmajster » ndz sie 30, 2009 13:30

witam wszystkich. moj golfik to jednostka z 94 roku o pojemnosci 1,9 TDI i mocy 90KM. stan silnika oceniam na idealny,jeszcze jezdze na polsyntetyku,wszysto w stu procentach sprawne ale problem jaki pojawia sie czasem to szarpniecia przy wysokich obrotach. np ostatnio zabieram sie za omege, jestem na lewym pasie ok 140-150 na budziku a tu taka przykra sprawa, jakby paliwo nie poszło tam gdzie miało isc. omege zostawiłem z tyłu ale jest to jakis problem. ropke zazwyczaj kupuje na orlenie choc czasem "biore" od brata oszczednosci bo jest kierowca ciezarówki. jest mozliwosc ze to jakies prósze czy inne zabrudzenie jakos dostało sie do zbiornika podczas takiego niesterylnego tankowania i pozniej gdzies tam do pompy itp??? sytuacja taka ma miejsce raz na jakis czas ale jakiekolwiek usterki uwazam za niedopuszczalne w moim aucie. z góry wielkie dzieki za opinie i rady. pozdrawiam serdecznie


być nie mieć to odwieczny dylemat
oto mój pojazd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3780673d805cdcdc.html macie jakies propozycje zeby go ulepszyć?

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz sie 30, 2009 13:35

Zrób logi, sprawdź czy są jakieś błędy.



Awatar użytkownika
didmajster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 23, 2009 09:56
Lokalizacja: Pałuki
Kontakt:

Post autor: didmajster » ndz sie 30, 2009 13:46

jestem laikiem. co to jest?


być nie mieć to odwieczny dylemat
oto mój pojazd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3780673d805cdcdc.html macie jakies propozycje zeby go ulepszyć?

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » ndz sie 30, 2009 21:40

musisz podjechac do kogos kto sprawdzi błedy (jesli sie jakies zapisaly w sterowniku) i zrobi logi dynamiczne za pomoca Vaga.


User

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sie 30, 2009 22:31

didmajster, pewnie wtrysk sterujacy sie wiesza co jakis czas, pewnie w okolicach 3000 obrotow to wystepuje przy pelnym gazie, mocne szarpniecie jakby silnk chcial wskoczyc


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
didmajster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 23, 2009 09:56
Lokalizacja: Pałuki
Kontakt:

Post autor: didmajster » pn sie 31, 2009 07:54

dokladnie- zawsze gdy jest ok 3000 tyś. czy zwykły mechanik ktory naprawia mi zawsze mojego golfika bedzie umiał to zrobic czy to jakas powazniejsza operacja i musze pojechac np do serwisu? i jakie plus minus koszty naprawy gdyby okazalo sie ze cos wykaze?? dzieki za info


być nie mieć to odwieczny dylemat
oto mój pojazd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3780673d805cdcdc.html macie jakies propozycje zeby go ulepszyć?

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sie 31, 2009 07:56

didmajster, bierzesz kumpla, zapalasz auto i wkrecasz na 3000 i tak trzymasz

druga osoba bierze przecinaczek i mlotek i puka we wtrysk sterujacy ( w jego korpus - tylko nie w ten bialy plastik)

trzeba popukac pare razy - jesli auto wytraci sie z obrotow (czknie) to znaczy ze wtrysk ster, do wymiany, wymiany mozesz nawet sam dokonac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
didmajster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 23, 2009 09:56
Lokalizacja: Pałuki
Kontakt:

Post autor: didmajster » pn sie 31, 2009 08:17

dzieki wielkie za porade :pub: zrobie to jak tylko bede mogł i napisze co zaobserwowałem. :okej: tymczasem pozdrawiam sedrecznie


być nie mieć to odwieczny dylemat
oto mój pojazd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3780673d805cdcdc.html macie jakies propozycje zeby go ulepszyć?

Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » wt wrz 01, 2009 17:20

u mnie jest to samo i juz wiem ze to własnie wtrysk sterujacy jest walniety, od wymiany narazie odstarsza mnie koszt takiego uzywanego wtrysku :crazy: Poprostu narazie mam inne wydatki ,poczekam az padnie całkowicie tym bardziej ze zadko wkrecam golfa na 3000 :bajer:


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt wrz 01, 2009 19:40

szuwar GT TDI, kup komplet uzywek od 110 konnego za 400 zl i ciesz sie odrazu wieksza moca :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 01, 2009 19:52

i znów się powtórzę ... pukanie we wtrysk nie daje 100% pewności ... silnik może się krztusić, a wtrysk/ czujnik wzniosu iglicy, będzie sprawny :bajer:
Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 19:52 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Azz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sie 11, 2008 19:50
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Azz » wt wrz 01, 2009 20:22

Miałem podobny problem co przedmówca, tylko bardzo sporadycznie, myślałem że to nastawnik,
następnie padło na wtrysk sterujący w końcu dokręciłem wężyki paliwowe i problem znikł od tak ;).

Tak po prostu :)


MK3 Variant GT - 1.9 TDI 1Z + Chip
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237308

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 189 gości