vw golf v 1.9 tdi bkc brak mocy uszkodzony zawor egr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lip 31, 2009 16:57
Lokalizacja: łodz

vw golf v 1.9 tdi bkc brak mocy uszkodzony zawor egr

Post autor: lukasz1984 » sob sie 29, 2009 22:33

witam mam uszkodzony zawor egr ---- przepustnice ta co steruje komputer jest mozliwe ze auto nie ma wogle mocy a kolejna rzecz nie slychac pracy turbo????????? tak jakby nie chodzila turbina wogole



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » sob sie 29, 2009 22:57

jesli nie ma mocy, to tez nie bedzie słychac turbo.A w ogole,to tylko delikatnie powinno byc ja słychac.Poza tym egr wplywa na moc auta.


User

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz sie 30, 2009 18:22

lukasz1984 pisze:mam uszkodzony zawor egr ---- przepustnice ta co steruje komputer
to co masz uszkodzone - EGR czy klapę gaszącą i jak to stwierdziłeś ?


Obrazek

lukasz1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lip 31, 2009 16:57
Lokalizacja: łodz

Post autor: lukasz1984 » pn sie 31, 2009 06:48

sprawdzali na kompie i wychodzi ze jest uszkodzona ta przepustnica



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 31, 2009 11:19

szkoda, że nie podali Ci kodu błędu ale trzeba w pierwszej kolejności sprawdzić okablowanie a zwłaszcza złączki/wtyczki od sterownika klapy gaszącej, spryskać je spray'em do złącz elektrycznych a jeśli to nie pomoże to trzeba zdjąć rurę powietrza doładowanego z obudowy klapy gaszącej i zobaczyć ile tam się nazbierało syfu, nagar powoduje bardzo często, że klapa gasząca nie może się do końca uchylić i czujnik krańcowy znajdujący się wewnątrz sterownika klapy daje sygnał do ECU, że jest usterka sterowania klapą, nieotwarta do końca klapa gasząca ogranicza również swobodny przepływ powietrza doładowanego co skutkuje spadkiem mocy, trzeba to wymontować i dokładnie wyczyścić oraz sprawdzić też, czy do wnętrza sterownika klapy nie dostał się olej z dolotu :
Obrazek


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości