Turbina daje 2,5 bar przy przyspieszeniu na 4 biegu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Turbina daje 2,5 bar przy przyspieszeniu na 4 biegu.

Post autor: dark972 » pt sie 28, 2009 14:51

Nadal nie moge zrobić tych logów, bo nie mam sprzętu. U mechanika , na szybko obserwowaliśmy jak cisnienie chodzi podczass jazdy. Wszystko było ok. do 4 biegu gdzie ciśnienie skoczyło ponad 2 bary a po mocniejszym przyciśnięciu dochodziło do 2,7Bar ! i wtedy nastepował notlauf. Podmienialiśmy też na nowe N75, EGR, przepływomierz........ bez skutku. Na starych i tych nowych auto łapało notlauf przy ok. 3,5K obr na 4 biegu oraz 3K na piątym. Jest jeszcze jakiś czujnik / kostka, koło lewej lampy ( przed pasażerem) który też odpowiada za ciśnienie (podobno) i współpracuje z komputerem ?
Mechanik też powiedział ,że jak turbina takie daje ciśnienie to nie jest padnięta. Juz sam zgłupiałem.
Jeżeli ktoś przeczytał tą moją lekturę, to niech się też wypowie, będę wdzięczny.
Tak czy inaczej przepływka oraz czujniki są ok. A więc co powoduje notlauf ?
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 15:29 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 28, 2009 15:17

te 2.7 bar to wg. vaga rozumiem ?
musisz sprawdzić całe sterowanie turbiny

[ Dodano: Pią Sie 28, 2009 15:17 ]
i wyedytuj w temacie 25bar :helm:



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » pt sie 28, 2009 15:31

damcio151 pisze:te 2.7 bar to wg. vaga rozumiem ?
tak w/g. vaga.

A jak mam rozumieć całe sterowanie turbiny ? :)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sie 28, 2009 15:38

dark972 pisze:A jak mam rozumieć całe sterowanie turbiny ? :)
--> http://forum.vwgolf.pl/search.php



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » pt sie 28, 2009 18:07

Sprawdz sztange jak chodzi. Mozliwe ze bedzie trzeba ja wyczyścić. Daje troszke za duzo. Wiadomo jak delikatnie przeładowywuje to jest fajnie bo ma wiekszego kopa przy niskich obrotach ale Ty masz stanowczo za duzo. I dlatego wpada w tryb awaryjny. Nawet po wirach tyle nie maja.

Pozdro

ZC

P.S. Chyba ze to jest "nowa" turbina to moze być podkręcona na sztandze, lub mieć nie ten wirnik do danego typu. I wtedy tez bedą szopki.
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 18:10 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » pt sie 28, 2009 18:21

to oryginalna od nowości turbina, czyszczona jakies 1K km temu. ale problem powrócił i nadal notlauf. Ok > dzięki za sugestię, wyczyszczę tą sztangę.

dziwne tylko ,że na niskich obr. wszystko raczej ok.( nie wrzuca awaryjnego) bo nie ciągnę obrotów rzędu 4K na 1 czy 2 biegu... :crazy:
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 18:23 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » pt sie 28, 2009 19:35

dark972 pisze:to oryginalna od nowości turbina, czyszczona jakies 1K km temu. ale problem powrócił i nadal notlauf. Ok > dzięki za sugestię, wyczyszczę tą sztangę.

dziwne tylko ,że na niskich obr. wszystko raczej ok.( nie wrzuca awaryjnego) bo nie ciągnę obrotów rzędu 4K na 1 czy 2 biegu... :crazy:
Wyczyścić sztangi sie nie da. Ona steruje geometrią co mówisz ze został wyszyszczona. Chodzi mi o to ze ktoś moze podkręcił te sztangei dlatego za duzo wali.

Pozdro

ZC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości