Wzrost zużycia paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wzrost zużycia paliwa
Od niedawna w swoim 1V mam założoną pompę z grzybkiem oczywiście dokonałem zmian opisywanych na forum typu podniesienie ciśnienia na turbinie , spiłowałem podkładkę pod membraną w grzybku no i wywaliłem kata. Wszystko super samochód zmienił się nie do poznania przykładowo 1,9 tdi w tej chwili nie ma polotu .Ale do czego zmierzam zauważyłem
że wskazówka od stanu paliwa znacznie żwawiej kieruje się w stronę rezerwy niż jak to było w przypadku starej pompy do tej pory. Mam więc pytanko czy u was tak samo się stało po dokonaniu tych zmian jakie macie zużycia na 100 w swoich sprzęcikach??
A bym zapomniał jak wkręcę go powyżej 3,5tys obr to puszcza niezłą chmurkę czy to normalne ??
że wskazówka od stanu paliwa znacznie żwawiej kieruje się w stronę rezerwy niż jak to było w przypadku starej pompy do tej pory. Mam więc pytanko czy u was tak samo się stało po dokonaniu tych zmian jakie macie zużycia na 100 w swoich sprzęcikach??
A bym zapomniał jak wkręcę go powyżej 3,5tys obr to puszcza niezłą chmurkę czy to normalne ??
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 23:08 przez Speedr001, łącznie zmieniany 1 raz.
Speedr001
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pompa z LDA ma tą zaletę,że daje więcej mocy,ponieważ gdy turbo dmuchnie zwiększa się dawka paliwa,a minusem jest to,że auto siłą rzeczy więcej spali.Pewnie też podkręciłeś dawkę na śrubie regulacyjnej,więc nie dziwne,że zużycie paliwa rośnie.
Ja jak porobiłem mody w swoim 1V,to na początku nie mogłem się nacieszyć wzrostem mocy deptając po pedale gazu jak głupi,przez co robił się wir w baku bez mała.
Teraz jeżdżę sobie lightowo,wciskając mocniej gaz tylko wtedy gdy muszę i już paliwa nie ubywa tak szybko jak wcześniej
W cyklu mieszanym wyszło mi 4,6l/100km
Ja jak porobiłem mody w swoim 1V,to na początku nie mogłem się nacieszyć wzrostem mocy deptając po pedale gazu jak głupi,przez co robił się wir w baku bez mała.
Teraz jeżdżę sobie lightowo,wciskając mocniej gaz tylko wtedy gdy muszę i już paliwa nie ubywa tak szybko jak wcześniej
W cyklu mieszanym wyszło mi 4,6l/100km
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 23:22 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli z pedałem wciśniętym do spodu to jest to normalne.A bym zapomniał jak wkręcę go powyżej 3,5tys obr to puszcza niezłą chmurkę czy to normalne ??
A spalanie zależy w głównej mierze od kierowcy a nie od pompy pod warunkiem że jest ona sprawna i jest dobrze ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku.Speedr001 pisze:że wskazówka od stanu paliwa znacznie żwawiej kieruje się w stronę rezerwy niż jak to było w przypadku starej pompy do tej pory. Mam więc pytanko czy u was tak samo się stało po dokonaniu tych zmian jakie macie zużycia na 100 w swoich sprzęcikach?
Michaś_1977, kiedy w swojej pompie podmieniasz podajnik paliwa?
Dzięki za odp pewnie ten wir to i u mnie przez pedał gazu w podłodze ale jak go nie wcisnąć skoro golfik teraz się aż o to prosi . Ale trzeba dać na luz bo cala wypłata szla by tylko na paliwo No a 4,6 to super wynik ja skontroluje przy następnym tankowaniu ile mi spali już jeżdżąc normalnie
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 21:51 przez Speedr001, łącznie zmieniany 1 raz.
Speedr001
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 22:28
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Siemanko, z tego co wiem to tez mam 1V - 44KW - 60KM - w razie czego sprostujcie Dzisiaj kumpel mi mowil, ze mozna z tym silnikiem zrobic jakies cuda, ze nie duzym kosztem mozna silniczek zmienic na ok 80-90KM. Z tego co widze to wlasnie o tym tu mowicie, ale ja nie moge znalezc nic na forum... Mozecie mi napisac jakies linki do tych wlasnie zmian cisnienia w turbinie, pompy, itp A tak powracajac do tematu to mi pali dosyc duzo - 7l/100km, prawie w ogole nie schodze ponizej
Jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc
Jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
bartuss_17, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0
Wywalonego masz kata? 7 litrów na trasie czy w mieście?
Wywalonego masz kata? 7 litrów na trasie czy w mieście?
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 11:57 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
7 litrów to i tak trochu dużo, może kiepskie paliwo lejesz, ja mam też podniesioną dawkę i obrócony pin + turbo na 1,5 bara a mi pali 5,1l w cyklu mieszanym
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 13:14 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 22:28
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mam wszysytko oryginalnie zrobione jak fabryka, przywiozlem go z Niemczech i nic nie bylo zmieniane - wiadomo, ze amorki, tuleje itp, ale nic poza tym w silniku. Katalizator mam, 7 litrow w miescie, na trasie ponizej 6 by zeszlo, ale co z tego skoro Wam pali ponizej 6 w miescie... Paliwo leje ZAWSZE na Shell'u, czasem V-Power, ale ostatnio prawie wcale.
NightRider dzieki wielkie za link
NightRider dzieki wielkie za link
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 20:18 przez bartuss_17, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 22:28
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości