Koło dwuwmasowe - prosze o opinie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Koło dwuwmasowe - prosze o opinie
witam
od dłuuuuugiego czasu mam problem z wibracjami w moim mk4. wibracje pojawialy sie tylko na wolnych obrotach. jak dojezdzalen np. do swiatel i wrzucalem luz to do momentu zatrzymania samochud wibrowal (trzeslo nim), ale w momencie gdy samochud juz zwolnil do ok 2 km/h trzesienie znikalo. Podczas toczenia sie gdy byly wibracje wystarczylo wcisnac lekko pedal gazu (tak ok 1200 obrotow) i tez znikalo. stojac w korku na gorce (wjazd do tunelu w dół) po puszczeniu hamulca auto zaczynalo sie toczyc i przy ok 3 km.h wpadalo w wibracje).
Kupilem na allegro kolo dwumasowe uzywane za 100zl i wymienilem. efekt wydaje mi sie ze gorszy. gazowanie nie zawsze pomaga , trza kilka razy probowac, pozatym po odpaleniu auta czesto odrazu wibruje, niewazne czy silnik goracy czy zimny.
A teraz wracając do tematu. Mam juz dosyc tego i zamierzam kupic nastepne kolo. Napewno nie nowe bo brak $$$ ale uzywane z gwarancja rozruchowa w razie czego. to co kupilem za 100zl to raczej bylo juz z wymiany i ktos chcial jakis grosz jeszcze na tym zarobic. Ale nie chcem poraz kolejny nadarmow go wymieniac i prosze o informacje jak sprawdzic kolo przed montarzem czy bedzie ok. Ponizej przesylam link do filmu mojego pierwszego kola. pokazalem na nim jaki ma luz, widac tez ze mocnym przekreceniu w prawo lekko odbija (ponoc to prawidlowo) ale najwazniejsze chodzi mi o ten luz czy jest w normie czy juz za duzy. bo tez nie chcem aby okazalo sie ze to nie kolo dwumasowe a ja bede ciagle z nim walczyl
Z gory dzieki za odpowiedz.
od dłuuuuugiego czasu mam problem z wibracjami w moim mk4. wibracje pojawialy sie tylko na wolnych obrotach. jak dojezdzalen np. do swiatel i wrzucalem luz to do momentu zatrzymania samochud wibrowal (trzeslo nim), ale w momencie gdy samochud juz zwolnil do ok 2 km/h trzesienie znikalo. Podczas toczenia sie gdy byly wibracje wystarczylo wcisnac lekko pedal gazu (tak ok 1200 obrotow) i tez znikalo. stojac w korku na gorce (wjazd do tunelu w dół) po puszczeniu hamulca auto zaczynalo sie toczyc i przy ok 3 km.h wpadalo w wibracje).
Kupilem na allegro kolo dwumasowe uzywane za 100zl i wymienilem. efekt wydaje mi sie ze gorszy. gazowanie nie zawsze pomaga , trza kilka razy probowac, pozatym po odpaleniu auta czesto odrazu wibruje, niewazne czy silnik goracy czy zimny.
A teraz wracając do tematu. Mam juz dosyc tego i zamierzam kupic nastepne kolo. Napewno nie nowe bo brak $$$ ale uzywane z gwarancja rozruchowa w razie czego. to co kupilem za 100zl to raczej bylo juz z wymiany i ktos chcial jakis grosz jeszcze na tym zarobic. Ale nie chcem poraz kolejny nadarmow go wymieniac i prosze o informacje jak sprawdzic kolo przed montarzem czy bedzie ok. Ponizej przesylam link do filmu mojego pierwszego kola. pokazalem na nim jaki ma luz, widac tez ze mocnym przekreceniu w prawo lekko odbija (ponoc to prawidlowo) ale najwazniejsze chodzi mi o ten luz czy jest w normie czy juz za duzy. bo tez nie chcem aby okazalo sie ze to nie kolo dwumasowe a ja bede ciagle z nim walczyl
Z gory dzieki za odpowiedz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
- Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
- Kontakt:
nie przeplacaj polecalbym Ci zalozyc kolo zwykle z jakiegos vw 16v 9a lub 6a nawet i abf. ostatnio kolega zalozyl takie kolo do 19tdi 110 podkrecone do okolo 130km i nic sie nie dzieje a smiga znakomicie. koszt kola to okolo 100 plus docisk i tarcza w 200zl sie miescisz. nawet taki klp pewnie bym i znalazl.
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 20:46 przez WOLF899, łącznie zmieniany 1 raz.
SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE
nie baw sie w dwumas jest drozszy i awaryjny, pakuj mu jednoms i po klopocie wiem co mowie, do przejścia na jednomasowe potrzebujesz dokładnie:
1. Koło zamachowe: potrzebujesz od poprzecznych 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C.
2. Sprzegło: tarcza, docisk i łożysko tylko i wyłącznie SACHS! Nr katalogowy 3000 384 001.
3. Śruby: śruby do zamachu z VR6 o numerze VW N 905 398 01 - 6szt. i do docisku z VR6 o numerze VW N 101 010 01 - 6 szt. Dostaniesz je najlepiej w salonie VW. Do zamachu jakoś po 6zł, a do docisku po 1zł.
1. Koło zamachowe: potrzebujesz od poprzecznych 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C.
2. Sprzegło: tarcza, docisk i łożysko tylko i wyłącznie SACHS! Nr katalogowy 3000 384 001.
3. Śruby: śruby do zamachu z VR6 o numerze VW N 905 398 01 - 6szt. i do docisku z VR6 o numerze VW N 101 010 01 - 6 szt. Dostaniesz je najlepiej w salonie VW. Do zamachu jakoś po 6zł, a do docisku po 1zł.
Kup dwumas, nie ma co być mądrzejszym od inżynierów fabrycznych, ja u siebie wymieniłem na sachsa i pamiętaj, że jak wymieniasz 2-mas musi być takiej samej firmy sprzęgło czyli nie połączysz Luk'a i Sachsa, pozatym od zwykłych kół padają w PD'kach simeringi na wale...
Pozdr.
Pozdr.
Tylko PD, zadnych traktorow ;-)
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości