Pasek wieloklinowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bodzioski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw cze 07, 2007 14:08
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Pasek wieloklinowy

Post autor: bodzioski » pn sie 24, 2009 13:49

[-o< Witam :bigok: . Podejrzwam że ten temat był już wałkowany, ale... :kac: można oczopląsu dostać od przglądania. Rok temu w warsztacie wymienili mi paski, pompę wody i t.d.. Po jakimś krótkim czasie zaczęło mi piszczeć pod maską. Pojeczałem do tych miglanców i stwierdzili że pasek od altka piszczy. Męcze się już tak prawie rok i wkońcu kupilem pasek BOSH'a -orginal i innemu mchanikowi zleciłem zrobienie hebelków no i przy okazji wymiana tego paska. Hamulce zrobił a z paskiem nic bo stwiedził że ciut za krótki. Czy to możliwe? A jeszcze dodaje schemat jak to niby ma być i jak jest. Jeszcze jedno, czy pompa wody może chodzić odwrotnie? Bo mi się wydaje że tak, bo u mnie tak jest... Jeszcze raz :grin: :hmm: przepraszam za mój temat. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
bodzioski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw cze 07, 2007 14:08
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

...

Post autor: bodzioski » pn sie 24, 2009 13:58

To znowu JAAA... Czy tak pasek może być założony? Sorka że teraz pytam no wiecie -rozpisałem się... :kac: :pub: Pozdro

[ Dodano: 24 Sie 2009 14:00 ]
:helm: Tak myślałem... Dzięx belcho99



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » pn sie 24, 2009 14:30

pasek powinien być pod pompą - rowkami do koła pompy(nie nad), tak jak masz zaznaczone strzałką jest dobrze ;) sam kiedyś mialem założony pasek nad pompą i nic szczególnego sie nie działo oprócz tego że woda się dłużej i bardziej nagrzewała... No i samo założenie paska w taki sposób jest dosyć kłopotliwe, nie jedna panienka się pewnie posypała jak mechanik Ci to tak zakładał :grin:


Masz mało problemów? – kup sobie następne auto… ;)

Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » pn sie 24, 2009 14:37

Tez miałem to piszczenie. Na początku wymieniłem kółko pasowe na altku,które nic nie dało. Póżniej wymieniłem koło pasowe na wale i w końcu przestalo piszczeć.



Awatar użytkownika
bodzioski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw cze 07, 2007 14:08
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: bodzioski » pn sie 24, 2009 19:21

No ale u mnie piszczy jakąś chwilę po zapłonie a potem przestaje. Będe musiał sam zadziałać i zrobić porządek z tymi świerszczami. Dziex za słówka otuchyyy... [-o<

[ Dodano: 26 Sie 2009 19:47 ]
... \:D/ no i zrobiłem jak się należy i jest ok. A wszystkich pseudo mechaniorow to :axe: :axe: i tyle na ten temat. Pozdro i dzięx- nerka :partyman:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości