Ostatnio walczę z wyciekiem oleju w moim czołgu 1,6TD (SB) ewidentnie gdzieś z przodu silnika-widać odrobinę oleju na filtrze oleju-jak zauważyłem to dokręciłem filtr i niby troszkę lepiej...kiedyś zmieniałem już o-ring pod chłodniczką oleju-być może trzeba ją mocniej dokręcić,ale do rzeczy-czy zdarza się, że uszczelka pod uchwytem do którego mocowana jest ta chłodniczka oleju też wymaga wymiany?
Drugie pytanie o rurkę miarki oleju-czy przy wejściu do bloku jest jakiś wymienny element? znalazłem w intercarsie coś o symbolu HP100696 lub nr oryginału: 036 115 636 "uszczelniacz miarki oleju" czy wymiany tego można dokonać bez zmiany oleju-trzeba na coś zwrócić uwagę? Pytam, bo niestety w moim ETOSie tego nie widzę...
Z góry dzięki za sugestie
Pozdrawiam
wyciek oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 95 gości