przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
- Kontakt:
przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/
Witam
wiem ze bylo mnóstwo takich tematów ale przekopałem wszystko i nic nie zaspokoiło mojej ciekawosci
turbina laduje w piku 1,5 na wskazniku doladowania
laduje 1,5 potem momentami spada na 0,7 i wskakuje na 1 bar
jedynie na 5 biegu nie przeładowuje
zawor n75 podmienilem z tym od egr dalej to samo ;/ postanowilem go wyczyscic rozebrac , dalej to samo ;/ podmieniłem od znajomego tez przeładowuje .
-sciagajac czerwony wezyk ktory idzie do gruszki i zasysajac ustami sztanga sie poddnosi
-zatykajac jezykiem wezyk z podcisnieniem w srodku sztanga sie nie opuszcza wiec dedukuje ze gruszka jest sprawna
-po odpaleniu sztanga sie podnosi
sa jeszcze jakies metody na sprawdzenie n75 ?? miernikiem
jaki kolor kabli dochodzi do n75 ?? bo moze jakis mechanik wczesniej zamienil wtyczki z egr-em ;/
dodam ze egr mam zaslepiony
wiem ze bylo mnóstwo takich tematów ale przekopałem wszystko i nic nie zaspokoiło mojej ciekawosci
turbina laduje w piku 1,5 na wskazniku doladowania
laduje 1,5 potem momentami spada na 0,7 i wskakuje na 1 bar
jedynie na 5 biegu nie przeładowuje
zawor n75 podmienilem z tym od egr dalej to samo ;/ postanowilem go wyczyscic rozebrac , dalej to samo ;/ podmieniłem od znajomego tez przeładowuje .
-sciagajac czerwony wezyk ktory idzie do gruszki i zasysajac ustami sztanga sie poddnosi
-zatykajac jezykiem wezyk z podcisnieniem w srodku sztanga sie nie opuszcza wiec dedukuje ze gruszka jest sprawna
-po odpaleniu sztanga sie podnosi
sa jeszcze jakies metody na sprawdzenie n75 ?? miernikiem
jaki kolor kabli dochodzi do n75 ?? bo moze jakis mechanik wczesniej zamienil wtyczki z egr-em ;/
dodam ze egr mam zaslepiony
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Kierownice sie zapiekaja.
Daj do czyszczenia i będzie śmigać.
Na forum było o tym miliony tematów.
Pozdro
ZC
Daj do czyszczenia i będzie śmigać.
Na forum było o tym miliony tematów.
Pozdro
ZC
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 01:50 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Dobra > tylko jak można to prosimy loga na 4-tym biegu > dynamiczny > czyli w trakcie jazdy>>> potrzebne 1 km prostej po płaskim! > 1500 obrotów, start log, i gaz do dechy >>>> 4500 rpm > stop log i zdejmujemy nogę z gazu > 2 osoby> bo jedna do laptopa a 2-ga prowadzi.
[ Dodano: 21 Sie 2009 02:49 ]
no i grupy 003,008,011 > to podstawa > dalej > po 000 zobaczymy kąt (wypadało by statyczne - na postoju,bez gazu) > 004 synchronizacja wał i wałek rozrządu. Logi do działu diagnostyka.
[ Dodano: 21 Sie 2009 02:49 ]
no i grupy 003,008,011 > to podstawa > dalej > po 000 zobaczymy kąt (wypadało by statyczne - na postoju,bez gazu) > 004 synchronizacja wał i wałek rozrządu. Logi do działu diagnostyka.
mam ten sam problem co kolega , jak miałem kąt wtrysku 110 to na wskażniku doładowania miałem przeładowania na 1,2 bara które schodziło na 0,8 i momentalnie się normowało na 0,95 bara czyli wszystko było w normie , po regulacji kąta mam właśnie overbosty na 1,5 bara spadające na 0,6 - 0,7 bara a zanim się boost unormuje na 0,95 to już trzeba bieg zmieniac . sądząc po moim przypadku to raczej nie wina bezwładności wskażnika doładowania i można się nim sugerować .... nie wiem co jest grane !?
AFN+ 137/305 & 1.8t
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Ale log dynamiczny robimy tylko na 1-dnym biegu i to z gazem w podłodze > zmieniając biegi ciśnienie i impuls dla na do jego zbicia będą miały zupełnie inne przeskoki >>> wzorcowo na 4 tym biegu (długość loga właściwa > można dobrze wychwycić problem) ciśnienie powinno dojść do wymaganego i tak się trzymać a impuls dla N75 powinien dojść stabilnie i równomiernie do granicy 70% >>>> a co do kąta > to właśnie musi być on ustawiony na wykresie na niebieskiej linii > nic skomplikowanego > bo luzujemy 4 śruby na pompie (jedną od góry na pompie zostawiamy dokręconą) > i w przypadku silników typu AFN czy 1Z regulujemy na zapalonym > ja mam polkę bo w AHF można tylko na zgaszonym przestawiać > żeby utrafić to istna zabawa jest.
w 100% racja przerabialem to, u mnie jest troche ponad niebieska, kolega zapomial o grupie 000 zeby zlogowac, nie jestem jakims spec znawca logow ale przeplywka cos pokazuje nie tak w okolicy 3 tys dziwnie zaniza wartosci, jesli plote brednie to SORRY i prosze mnie poprawic przez bardziej doswiadczonychfleshu pisze:ja mam polkę bo w AHF można tylko na zgaszonym przestawiać > żeby utrafić to istna zabawa jest.
Ostatnio zmieniony pt sie 21, 2009 20:13 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości