Powrót notlauf/a przy 3,5K obr.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Powrót notlauf/a przy 3,5K obr.

Post autor: dark972 » pt sie 21, 2009 16:30

Turbina czyszczona po zapieczonych kierownicach - auto chodziło bezproblemowo ok.
2tyś. km.
Podmiana N18 z N75 auto łapie notlauf przy ok. 4K. obr. i ma lepsze przyspieszenie.
Czy jest jakaś regulacja turbo, jakimś cięgnem czy coś a pytam bo majster mi mówił ,że owe regulowanie zajęło mu dośc dużo czasu i jak widać chyba za mało bo problem powrócił.
Wiem ,że najlepsze byłyby logi dynamiczne ,ale lapka nie mam ani programu do niego.
Co do podjechania do jakiegoś następnego fachowaca to już nerwów nie mam, choc wiem że będę musiał. Może ktoś miał i wie więcej w tym moim problemie.
Motor 101KM (2002r) silnik ATD. 100K. przebiegu.
Ostatnio zmieniony pt sie 21, 2009 16:31 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt sie 21, 2009 20:18

Wydaje mi sie ze bez logow niestety sie nie obedzie. Poza tym chyba przy czyszczeniu nie powinien sie czepiac sztangi (owego ciegna).


User

SMUTNYINDYK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 23:11
Lokalizacja: warszawa

Post autor: SMUTNYINDYK » pt sie 21, 2009 22:50

Musisz głównie jeździć po mieście skoro przy 100 000km. jest NOTLAUF[ analogia u mojej żony]. Byłem więc w MOTO-REMO autoryzowanym serwisie GARETT i co mi powiedziano: przy normalnej jeździe turbo powinno dać radę 150 000km i ciut więcej. Ale przy wybitnych PSJ-otach są pady już przy 70-80 000km. Czyszczenie starcza na krótko, a regeneracja w dzisiejszych warunkach jest nierealna bo brak części zamiennych, a te co są to przeważnie chińska podróba. Nówka przy oddaniu starej[ przy tobie ją niszczą] to w zależności od modelu 2500-3000zl.


SmutnyIndyk - VW New Beetle 19TDI,Ford C-Max 1.6TDCI[sprzedałem],PEUGEOT306 1600 8V benzyna[1997r], Stilo ABARTH Full wypas 2006r[ chyba najlepszy].

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt sie 21, 2009 22:51

leon79 pisze:Wydaje mi sie ze bez logow niestety sie nie obedzie. Poza tym chyba przy czyszczeniu nie powinien sie czepiac sztangi (owego ciegna).
Jak móisz tylko logi, w Polsce na poczatku jak weszły TDI na VNT nie wiedzieli co jest objawem notlaufu i na siłe wydłzali sztange- nie łapał bo cisnienie max dochodziło do 1,35 bara ale dół był słaby- tak sie kiedys robiło i widze ze twój mechanior dalej siedzi w tych starych czasach . Zrób logi lub sam kup kabel.
Ostatnio zmieniony pt sie 21, 2009 22:51 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob sie 22, 2009 01:17

SMUTNYINDYK pisze:Musisz głównie jeździć po mieście skoro przy 100 000km. jest NOTLAUF[ analogia u mojej żony]. Byłem więc w MOTO-REMO autoryzowanym serwisie GARETT i co mi powiedziano: przy normalnej jeździe turbo powinno dać radę 150 000km i ciut więcej. Ale przy wybitnych PSJ-otach są pady już przy 70-80 000km. Czyszczenie starcza na krótko, a regeneracja w dzisiejszych warunkach jest nierealna bo brak części zamiennych, a te co są to przeważnie chińska podróba. Nówka przy oddaniu starej[ przy tobie ją niszczą] to w zależności od modelu 2500-3000zl.
Witam

To że części nie ma oryginalnych to sie zgadza. Ale jest 1 firma która współpracuje z firmami co robia turbawki. Pochodzi z Angli i robi wg technologi GARETTa. Nazywa sie MELETT. Dziwne ze nie powiedzieli Ci w MOTO-REMO o tej firmie. Pewnie sami robią na chinolach. Wejdz na strone MELETTa i poczytaj. Tylko na odpowiednik w j.polskim. Albo zadzwoń do nich i sie dowiedz gdzie jakim firmą w Twojej okolicy sprzedają części. Niech dadzą Ci namiary. I jak zrobisz regeneracje na MELECIe to pośmigasz długa i bez problemowo.

Pozdro

ZC



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » sob sie 22, 2009 14:28

Mechanik powiedział po czyszczeniu turbiny,że podczas jazdy dawało cisnienie 20 atmosfer, co go bardzo zdziwiło ,że nie rozwaliło przynajmniej przewodów....
Być może turbina jest do wymiany ,ale myśle że to nie to.
Dziekuję za sugestie i słowa pocieszenia ,że mam kupić turbinke za ponad 3K. :grin:

aaa jeszcze słowo.... za ile realnie mozna kupić nową turbinę, poza sewisem.
Gdyby ktś odpowiadał to prosze też uwzglednić owe chińskie ( ile się na tym da radę pojeżdzić w km.? )
Ostatnio zmieniony sob sie 22, 2009 14:38 przez dark972, łącznie zmieniany 2 razy.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » sob sie 22, 2009 15:17

dark972 pisze:za ile realnie mozna kupić nową turbinę, poza sewisem.
mysle,ze za okolo 1600-1700.


User

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » sob sie 22, 2009 15:27

mimo wszystko za jakiś czas wrzuce logi dynamiczne, bo jakoś nie bardzo mi w temat ,że to padnieta turbina.
Poda ktoś jak sie robi te logi mając już lapka i interfejs z oprogramowaniem ?

[ Dodano: Sob Sie 22, 2009 21:41 ]
http://www.allegro.pl/item709032896_int ... sb_pl.html

czy taki interfejs wystarczy i laptop by zrobić samemu te choler..ne logi ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości