Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Itor
- Forum Master
- Posty: 1092
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
- Lokalizacja: Sin City
-
Kontakt:
Post
autor: Itor » czw sie 20, 2009 17:28
koledzy dzisiaj glowica poszla do gory i pojawil sie problem - mechanik mi powiedzial ze cos dziwnego jego zdaniem dzieje sie ze znakami, twierdzi ze w tym silniku jezeli zobaczy sie w "okienku" na skrzyni znak to cylindry I i IV powinny wychodzic nieco ponad blok (gniazdo cylindra) tymczasem u mnie chowa sie tak 2-3 mm ponizej, wiecie co moze byc grane?
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 18:00
bo tam z zasady powinny być dwa znaki , jeden to GMP , górny martwy punkt , i drugi znak wyznaczający zapłon lub początek wtrysku , ale jeśli ktoś wymieniał np. koło zamachowe to mógł założyć inne , i znaki się nie zgadzają
-
Itor
- Forum Master
- Posty: 1092
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
- Lokalizacja: Sin City
-
Kontakt:
Post
autor: Itor » czw sie 20, 2009 18:01
miś fazi pisze:bo tam z zasady powinny być dwa znaki , jeden to GMP , górny martwy punkt , i drugi znak wyznaczający zapłon lub początek wtrysku , ale jeśli ktoś wymieniał np. koło zamachowe to mógł założyć inne , i znaki się nie zgadzają
no to jak teraz zlozyc to do kupy zeby bylo dobrze?
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 18:07
sugeruj się krzywkami pierwszego cylindra , obydwa zawory maja być zamknięte , w wałku rozrządu masz frez na założenie specjalnego płaskownika ( szablonu )
[ Dodano: 20 Sie 2009 18:09 ]
koło pompy wtryskowej blokuje się odpowiednim trzpieniem przez otwór w tym kole
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
Itor
- Forum Master
- Posty: 1092
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
- Lokalizacja: Sin City
-
Kontakt:
Post
autor: Itor » czw sie 20, 2009 23:00
miś fazi pisze:bo tam z zasady powinny być dwa znaki , jeden to GMP , górny martwy punkt , i drugi znak wyznaczający zapłon lub początek wtrysku , ale jeśli ktoś wymieniał np. koło zamachowe to mógł założyć inne , i znaki się nie zgadzają
a czemu mialby ktos wymieniac kolo zamachowe?
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 23:03
choćby przy wymianie sprzęgła , miał cały komplet to wymienił , docisk, tarcze i zamach , masz to auto od początku ? jeśli nie , to nie wiadomo co ktoś robił
[ Dodano: 20 Sie 2009 23:05 ]
ja w swoim miałem znak przestawiony o 30 stopni , a to dla tego ,ze da się źle przykręcić docisk , a wszędzie mówili że nie , a jednak
-
Itor
- Forum Master
- Posty: 1092
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
- Lokalizacja: Sin City
-
Kontakt:
Post
autor: Itor » czw sie 20, 2009 23:06
miś fazi pisze:choćby przy wymianie sprzęgła , miał cały komplet to wymienił , docisk, tarcze i zamach , masz to auto od początku ? jeśli nie , to nie wiadomo co ktoś robił
[ Dodano: 20 Sie 2009 23:05 ]
ja w swoim miałem znak przestawiony o 30 stopni , a to dla tego ,ze da się źle przykręcić docisk , a wszędzie mówili że nie , a jednak
nie auto mam od niedawna i niedawno tez bylo wymieniane sprzeglo przez poprzedniego wlasciciela
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 23:08
obojetnie czy docisk jest na 6 czy 9 śrub da się go źle przykręcić , wiem to po sobie
-
Itor
- Forum Master
- Posty: 1092
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
- Lokalizacja: Sin City
-
Kontakt:
Post
autor: Itor » czw sie 20, 2009 23:12
miś fazi pisze:obojetnie czy docisk jest na 6 czy 9 śrub da się go źle przykręcić , wiem to po sobie
a da sie zostawic to sprzeglo co jest a wsadzic wlasciwe kolo zamachowe? czy nie ma co sie w to bawic?
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 23:17
koła zamachowe nowe są bez znaku , przy wymianie na nowe musisz sobie sam zrobić znak biorąc miejsce ze starego , , ale jeśli nie masz wibracji albo coś takiego , to zostaw w spokoju , zrób sobie znak na tym co masz przez otwór w obudowie różnicowego , ustaw sobie pierwszy cylinder , metodą zamkniętych zaworów i patyczkiem , kapniesz się kiedy pierwszy tłok jest w GMP
-
Itor
- Forum Master
- Posty: 1092
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
- Lokalizacja: Sin City
-
Kontakt:
Post
autor: Itor » czw sie 20, 2009 23:20
miś fazi pisze:koła zamachowe nowe są bez znaku , przy wymianie na nowe musisz sobie sam zrobić znak biorąc miejsce ze starego , , ale jeśli nie masz wibracji albo coś takiego , to zostaw w spokoju , zrób sobie znak na tym co masz przez otwór w obudowie różnicowego , ustaw sobie pierwszy cylinder , metodą zamkniętych zaworów i patyczkiem , kapniesz się kiedy pierwszy tłok jest w GMP
no mam wlasnie wibracje podczas ruszania z I tak jakby silnik mial wyskoczyc, zeby plynnie ruszyc musze ruszac bardzo zdecydowanie
-
miś fazi
- _
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 23:27
bo koła zamachowe mają kołeczki ustalające do poprawnego zamontowania i dlatego są wywarzane , nawiertki , ale jak ktoś wyjmie kołeczki to koło założysz jak chcesz , cały czas mowa o kole zamachowym , bo docisku nie da się inaczej przykręcić , śruby do wału niesymetryczne
-
Itor
- Forum Master
- Posty: 1092
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
- Lokalizacja: Sin City
-
Kontakt:
Post
autor: Itor » czw sie 20, 2009 23:28
miś fazi pisze:bo koła zamachowe mają kołeczki ustalające do poprawnego zamontowania i dlatego są wywarzane , nawiertki , ale jak ktoś wyjmie kołeczki to koło założysz jak chcesz , cały czas mowa o kole zamachowym , bo docisku nie da się inaczej przykręcić , śruby do wału niesymetryczne
kurde to juz nie wiem co robic, sprawdzac to sprzeglo czy nie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości