Przekladka silnika z 1.6D na 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » wt sie 18, 2009 21:35

Matijas pisze:
Itor pisze:Nie no ostatecznie przekonaliscie mnie przywloklem dzis auto do domu tylko doradzcie jaki wziac silniczek teraz
to zalezy jaki masz budzet na to....

1.6td bedzie chyba najbardziej bez walki, ew 1.9 td, bo w tdi to juz trzeba wiazke klasc :bigok:
nie no chodzilo mi tylko o TD tylko pytanie ktory 60-70-80 koni?, czy skrzynie biegow tez trzeba wymieniac?



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » wt sie 18, 2009 22:23

Jak mówisz, że Twój JP to igła to go reanimuj a nie. Przecież nic strasznego tam Ci się nie zepsuło, nawet ja bym to zrobił :P Chcesz to przyjedź.

Zestaw naprawczy (tzn. uszczelki, oringi) do pompy to koszt ok. 30 zł.

Panewki,a ściślej tulejki na wałku 60 zeta, ostatnio wymieniałem. Pasek to w zależności od firmy, do tego napinacz.
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 22:25 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » wt sie 18, 2009 22:31

Przesunelo mi sie kolo zebate na walku posrednim, tam chyba poszlo jakies lozysko czy cos co trzyma to kolko w normalnym polozeniu, doprowadzilo to do przesuniecia paska w strone obudowy rozrzadu i poszarpania go, ponadto spod sprezynki na pompie wtryskowej tej do ktorej idzie linka od gazu leje mi sie paliwko niemal ciurkiem



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » wt sie 18, 2009 22:35

Itor pisze:kolo zebate na walku posrednim
to koło nie ma zębów ale to szczegół

nie ma tam żadnego łożyska tylko tulejka, i uszczelniacz, z drugiej strony silnika jest jeszcze jedna tulejka

a takie cieknięcie z pompy to pikuś....... pan pikuś :grin:



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » wt sie 18, 2009 22:42

czyli poszly tuleki nie zadne lozysko?



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » wt sie 18, 2009 22:55

Tam nie ma żadnego łożyska. Ori tulejki po prostu w tym wieku lubią się poddać i tyle.



Awatar użytkownika
nikusss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:16
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nikusss » śr sie 19, 2009 00:26

a jak sie kolo wysunelo to raczej odkrecone jest... ew. musiala by byc mega wytarta obudowa uszczelniacza - ona trzyma walek zeby sie nie wysunał... ale wtedy silnik to nie igła a kupa złomu warta 0.5pln/kg :P
zasadniczo uszczelnienie pompy i tulejki jak koledzy pisali... a z walkiem posrednim by trzeba patrzec a nie pisac ze cos wyrobione :]



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » śr sie 19, 2009 01:54

jak koledzy pisza wymiana na td to zadna filozofia , troche poczytac na forum i pojdzie gladko ,a jak bede problemy zawsze mozesz poradzic sie na forum


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sie 19, 2009 06:24

nikusss pisze:a jak sie kolo wysunelo to raczej odkrecone jest... ew. musiala by byc mega wytarta obudowa uszczelniacza - ona trzyma walek zeby sie nie wysunał... ale wtedy silnik to nie igła a kupa złomu warta 0.5pln/kg :P
zasadniczo uszczelnienie pompy i tulejki jak koledzy pisali... a z walkiem posrednim by trzeba patrzec a nie pisac ze cos wyrobione :]
walek sie wyciagnie i pomierzy, zobaczymy moze bedzie ok



Awatar użytkownika
DanielK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 19, 2006 11:56
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: DanielK » czw sie 20, 2009 20:57

Sam osobiście robiłem trzy miesiące temu swapa z JP na SB i zajęło mi to dwa dni tym bardziej że robiłem to pierwszy raz w życiu . I uwierz mi jest to bardzo proste jeśli masz kompletny silnik.



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » ndz sie 23, 2009 20:57

jakie masz oznaczenie skrzyni


LEŚNY PRZYTULAS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości