GOLF MK4 PROBLEM Z SILNIKIEM I SKRZYNIĄ BIEGÓW POMOCY!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasio20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lut 06, 2009 08:59
Lokalizacja: Świecie

GOLF MK4 PROBLEM Z SILNIKIEM I SKRZYNIĄ BIEGÓW POMOCY!!!

Post autor: lukasio20 » pt sie 07, 2009 10:15

Witam jak w temacie mam problem z moim golfem mk4 tdi 110km 2001r. Auto kupiłem z Holandii 6 miesięcy temu i od jakiegoś czasu mam problem ze skrzynia biegów-aczkolwiek kiedy wbijam wsteczny i ruszam, zatrzymuje sie aby zmienić bieg a tu nie mogę wybić tego wstecznego a samochód jakby chciał powolutku jechać do tyłu, czasmi jest tak z biegiem numer 1 też nie moge go wybić czasami idzie ale trzeba duuużo siły, mam powoli małe obawy co to może być???
Druga sprawa - przy odpaleniu np. rano jak silnik jest zimny są przez chwileczkę stuki jakby od zaworów po kilki sekundach znika ten dzwięk, a podczas jazdy jeszcze na zimnym silniku po dodaniu gazu lekko stukają zawory czy cos takiego poprostu słychać stuki, po kilku godzinnym postoju też tak jest - dodam ze jak silnik osiągnie 90 stopni wszystko zanika
Prosze o poradę co mam zrobic odnośnie silnika czy zmienic jakis inny olej czy dolaj jakiegos doktorka???
pozdrawiam



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » pt sie 07, 2009 13:19

Ze skrzynią to myśle ze będzie to wina sprzęgła. Poprostu się kończy i i nie wysprzęgla tak jak powinno i dlatego masz problemy z wyciąganiem biegów. Może docisk pada.
A co do silnika to może zły olej wlałeś albo ma juz ze 30 tyś namachane i straciłe swe właściwości jak jest zimny.
Przyczyn moze być wiele.

Pozdro

ZC



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » pt sie 07, 2009 18:45

Co do silnika to najprawdopodobniej hydropopychacze lub (ale to by gorzej palil i na cieplym tez glosno chodzil) kat wtrysku mocno przyspieszony. Sprzegło jak kolega wyzej napisal.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

lukasio20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lut 06, 2009 08:59
Lokalizacja: Świecie

Post autor: lukasio20 » wt sie 18, 2009 17:01

a jeszcze dopiszę ze jak lekko ruszam na 1 biegu to leciutko szarpie, wiec chyba to sprzęgło hmm??
olej wymianiałem jakos 2 miesiące temu 4 tyś przejechane, MOBIL półsyntetyk moze jaki mam zalać żeby było lepiej??pozdrawiam



Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » wt sie 18, 2009 17:25

lukasio20 pisze:MOBIL półsyntetyk moze jaki mam zalać żeby było lepiej??pozdrawiam
MOBIL to dobry olej, ale polecałbym Ci pełny syntetyk najlepiej castrol (drogi ale 15tys. km masz z głowy)

A co do skrzyni, to gdy odpalisz i tak jak to pisałeś stuka zawór... spróbuj po odpaleniu rano od razu wcisnąć sprzęgło na biegu jałowym i zobacz czy będzie stukać czy przestanie, bo być może to wcale nie zawory.


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości