
Od wczoraj jestem w posiadaniu Golfa 3 94r 1.9 TDI 90KM, wczoraj auto jezdziło ladnie, zbierał sie juz od 2 tys i wszystko było ok, jedynie troche syczał.
Dzis okazało sie ze ow syk to przetaryty plastikowy przewod przed IC, ok przewod skleiłem.
No i od tej pory zrobił sie moł, najpierw wogole turbiny nie było czuc, w pełnym zakresie, wiec odłaczyłem aku, podłaczyłem no i poprawiło sie tyle ze turbo sie włacza dopiero od dokładnie 2500 czuc kopa, wczesniej cos tam swierczy, ale ogolnie do 2500 to moł.
Przeczytałem kilkanascie tematow, ale teraz to juz mam mętlik w głowie, w sumie nic na dokładnie swoj silnik nie znalazłem, nie wiem sam czy to N75 czy moze pompa vacum czy cos z turbawka, z benzynowymi nie mam problemow, wiem co i jak, ale diesla uzytkuje w sumie pierwszy raz wczesniej nie bardzo miałem stycznosc, dlatego prosił bym o jakies nakierowanie co i z czym sie je.
Jutro chciał bym pojechac i podpiac go pod vag-a no ale moze to cos z tym zaworem n75?
Rozumiem ze ten N75 i N18 chyba znajduja sie przy filtrze powietrza obok mocowania mcpersona?
I te dwa zawory mozna ze soba zamienic, lub nie wiem jakos wyczyscic, przepłukac?
Z gory dziekuje za jakąkolwiek pomoc bo goły i wesoły na ta chwile jestem.
Poizdrawiam
[ Dodano: 17 Sie 2009 23:43 ]
Panowie, nikt nie wie?, sory ze tak przypilam, ale jutro chciał bym sie za to zabrac, przy okazji zaslepic EGR, bo moze to jegoi wina jest?