to już coś i znacznie lepiej niż nictwromek pisze:jakieś tam pojęcie mam o tym wszystkim, zielone, ale mam
silnik JP-można założyć turbine?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co do pompy to jestem zdania, że 9mm powinna wystarczyć, żeby bałaganu narobić, napewno trzeba brać pod uwagę sprzęgło, no i myśle że na dobrym koksie uszczelka pod głowicą poleci po dniu ustawiania i testów.
[ Dodano: 12 Sie 2009 23:23 ]
Właściwie to nie wydaje mi się żeby, że tą pompe co masz trzeba odrazu wywalać, myśle że jak jest zdrowa to spokojnie powinieneś setkę robić w ok 11 sekund, jesli założysz 9mm to urwiesz z tego jakieś 2 góra 3 sekundy, fakt faktem, że na większej pompie dużo przyjemniej się jeździ, bo silnik jest elastyczniejszy, ale czy opłaca się ładować kasę?
[ Dodano: 12 Sie 2009 23:25 ]
A co do spalania fakt, może mało spalić, ale prawda jest taka, że jeżdząc po mieście musisz się liczyć ze spalaniem dochodzącym do 8l/100, na pompie 9mm i to jescze nie jest kres jej możliwości
[ Dodano: 12 Sie 2009 23:23 ]
Właściwie to nie wydaje mi się żeby, że tą pompe co masz trzeba odrazu wywalać, myśle że jak jest zdrowa to spokojnie powinieneś setkę robić w ok 11 sekund, jesli założysz 9mm to urwiesz z tego jakieś 2 góra 3 sekundy, fakt faktem, że na większej pompie dużo przyjemniej się jeździ, bo silnik jest elastyczniejszy, ale czy opłaca się ładować kasę?
[ Dodano: 12 Sie 2009 23:25 ]
A co do spalania fakt, może mało spalić, ale prawda jest taka, że jeżdząc po mieście musisz się liczyć ze spalaniem dochodzącym do 8l/100, na pompie 9mm i to jescze nie jest kres jej możliwości
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 23:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale jaja nom faktycznie numer pompy to 0460 494 188 czyli 9mm a wygląda jak ta z 1V, no to nic jak tylko kupić jakiegoś trupa za 50 zł i LDA przełożyćtwromek pisze:tylko 1V miały 8mm z tego co ja wiem
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 23:49 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Czemu? Skoro kolega ma 9mm, to wystarczyłoby samą górę pompy przerzucić, przy okazjii govmoda i oring z tulejką zrobić i wio!
[ Dodano: 13 Sie 2009 00:08 ]
wogóle to zdaża się, że ludzie czasami pozbywają się pompy za grosze z błachego powodu, mój znajomy np sprzedał pompe z paska aaz za mniej niż 100 zł tylko dlatego, że lało mu się paliwo spod sprężyny.
[ Dodano: 13 Sie 2009 00:08 ]
wogóle to zdaża się, że ludzie czasami pozbywają się pompy za grosze z błachego powodu, mój znajomy np sprzedał pompe z paska aaz za mniej niż 100 zł tylko dlatego, że lało mu się paliwo spod sprężyny.
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 00:09 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Mi sie udało zdrową pompe dorwać za 40zł z przesyłką, wystarczy cierpliwie szukać.t0mal pisze:wogóle to zdaża się, że ludzie czasami pozbywają się pompy za grosze z błachego powodu, mój znajomy np sprzedał pompe z paska aaz za mniej niż 100 zł tylko dlatego, że lało mu się paliwo spod sprężyny.
LDA to dobra rzecz w TD można ustawić prawie bezdymną dawkę na niskich obrotach, a na wysokich nie braknie paliwat0mal pisze:A do pompy 8mm wydaje mi się że lda to zbędny gadżet, tym bardziej jeśli masz np. małą spręzarkę
leżą u mnie dwie pompy z CK, nie wiem czy ori, oby dwie po numerach mają 9mmtylko 1V miały 8mm z tego co ja wiem
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Racja.Uszczelka ewidentnie do wymiany na metalową od TDIt0mal pisze:Co do pompy to jestem zdania, że 9mm powinna wystarczyć, żeby bałaganu narobić, napewno trzeba brać pod uwagę sprzęgło, no i myśle że na dobrym koksie uszczelka pod głowicą poleci po dniu ustawiania i testów.
Pompa od wolnossaka ma inną falę i parę innych bajerów.t0mal pisze:Czemu? Skoro kolega ma 9mm, to wystarczyłoby samą górę pompy przerzucić, przy okazjii govmoda i oring z tulejką zrobić i wio!
W moim przy jeździe w cyklu mieszanym,wyszło-4,6l/100kmt0mal pisze:A co do spalania fakt, może mało spalić, ale prawda jest taka, że jeżdząc po mieście musisz się liczyć ze spalaniem dochodzącym do 8l/100, na pompie 9mm i to jescze nie jest kres jej możliwości
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Taka wiadomość ode mnie Silnik 1.6D JP i silnik 1.6TD mają pompę 8mm, silniki 1.6TD JR/Sb/RA pompę 9mm Pompy w JP i 1V nie maja układu LDA...
Co do tego zdania to nie jestem przekonany czy tak szybko poleci uszczelka, moja wytrzymała prawie 2 lata na pompie 9mm od SBka, ciśnieniu sprężarki rzędu 1.1 - 1.5bara... i to na zwykłej uszczelce Goetze dla silnika 1.6TDMichaś_1977 pisze:Racja.Uszczelka ewidentnie do wymiany na metalową od TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości