pompa sb 10mm regulacja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sie 13, 2009 21:58

JABcok20 pisze:ciagnie tylko i wylacznie do 3500.?
Opóźnij kąt wtrysku i powinno być extra.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw sie 13, 2009 22:00

JABcok20 pisze:bez wzgledu jak obroc pin maks 3500
sprawdz srubę z napisem OUT(chyba tak to się pisze) na pompie, na przewodzie odprowadzającym nadmiar paliwa do baku
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 22:02 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw sie 13, 2009 22:43

wlasnie ta srube mialem wczesniej ori od 1.9td to moglem odpowietrzac uklad bez jej odkrecania teraz mam taka od 1.6sb z kulkka i ona jakos trzyma cisnienie bo nie da sie odpowietry zaciagajac rope bo ta kulka trzyma.
moze to jest przyczyna?

[ Dodano: Czw Sie 13, 2009 23:36 ]
ehhhh. nie mam słów. śrube out opróżniłem z sprężynki i kulki. oddaje swobodnie rope i mona odpowietrzac uklad. kąt poprawiłem i lekko zwiekszyłem dawke paliwa. to samo 3500 tys i odciecie. nie chce dawac mu za duzo miesa bo znowu mi wtryski siądą:P

poszukam manometru tak jak mi pisał arwam i sprawdze cisnienie.
kierowac sie cisnieniami dla silnika 1.6td czy 1.9td bo pompa jest od 1.9td


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » pt sie 14, 2009 00:00

anaba255 pisze:sprawdz srubę z napisem OUT(chyba tak to się pisze) na pompie, na przewodzie odprowadzającym nadmiar paliwa do baku
anaba255, to nie ma raczej nic dorzeczy bo zadaniem tej śruby jest dławienie przepływu po to aby pompka zasilająca mogła odpowietrzyć pompę wtryskową oraz żeby było możliwe wytworzenie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej żeby mógł zadziałać przestawiacz kąta wtrysku



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt sie 14, 2009 00:03

dobra . kupuje manometr musi byc glicerynowy tzw antywstrzasowy czy zwykły??

[ Dodano: Pią Sie 14, 2009 00:04 ]
http://www.allegro.pl/item709407518_man ... 10bar.html
czy ten sie nada?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » pt sie 14, 2009 00:05

JABcok20,

wystarczy zwykły tam nie masz ciśnienia o charakterze udarowym z tego co wiem choć mogę się mylić



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt sie 14, 2009 00:34

tłokorozdzielacz jest od pompy ze zwykłego diesla czy aby nie ma to wplywu na odciecie wczesniejsze?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » pt sie 14, 2009 09:16

JABcok20 pisze:tłokorozdzielacz jest od pompy ze zwykłego diesla czy aby nie ma to wplywu na odciecie wczesniejsze?
nie ma na to wpływu.
Za odcięcie odpowiada regulator obrotów i sprężynki na governorze. ewentualnie jeśli przy tych obrotach jest utrata mocy ale silnik kręci się więcej to należyskontrolować układ przestawiacza kąta wtrysku



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt sie 14, 2009 11:24

on sie nie kreci wiecej. 3500 i koniec, maks 140km/h. podłacze manometr i sprawdze co jest grane


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt sie 14, 2009 22:45

arwam pisze:anaba255, to nie ma raczej nic dorzeczy bo zadaniem tej śruby jest dławienie przepływu po to aby pompka zasilająca mogła odpowietrzyć pompę wtryskową oraz żeby było możliwe wytworzenie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej żeby mógł zadziałać przestawiacz kąta wtrysku
oj ma, sam się męczyłem z pompą, miałem założoną śrube przelotową i ten sam efekt, co u kolegi



arwam

Post autor: arwam » pt sie 14, 2009 23:02

oj ma, sam się męczyłem z pompą, miałem założoną śrube przelotową i ten sam efekt, co u kolegi
a w tym wypadku sięz tobą zgadzam myślałem że sugerowałeś jej niedrożność



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt sie 14, 2009 23:12

arwam pisze:a w tym wypadku sięz tobą zgadzam myślałem że sugerowałeś jej niedrożność
raczej w drugą stronę :helm:



arwam

Post autor: arwam » pt sie 14, 2009 23:14

raczej w drugą stronę :helm:
przy braku ciśnienia wewnątrz pompy nie będzie działał przestawiacz kąta wtrysku i wtedy też nie będzie mocy u góry



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt sie 14, 2009 23:20

przy braku ciśnienia wewnątrz pompy nie będzie działał przestawiacz kąta wtrysku i wtedy też nie będzie mocy u góry
a jak będzie za małe nie wejdzie na wysokie obroty, nawet na średnie jak cisnienie będzie o dużo za małe


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości